به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و الدحیل قطر از هفته ششم گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیشب شب بزرگداشت آقای کلانی بود. برای ایشان و همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی را داریم.
وی با اشاره به دیدار با الدحیل قطر ادامه داد: همه از حساسیت بازی با الدحیل آگاهیم و می‌دانیم بازی سختی داریم.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: همه می‌دانیم الدحیل تیم سختکوشی است و کادر فنی خیلی خوب و مجربی در اختیار دارد.
او درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس توضیح داد و گفت: آنها انگیزه زیادی دارند تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. قطعاً دیداری است که باید سعی کنیم تمرکز خوبی در زمین در بخش‌های دفاعی و حمله داشته باشیم.
گل محمدی درباره استفاده از موقعیت‌های گلزنی تصریح کرد: باید از آنها استفاده کنیم. خیلی مهم است فرصت طلب باشیم و بتوانیم با حمایت هواداران که فردا روز باشکوهی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود و با انگیزه و انرژی زیادی که می‌دهند بتوانیم نتیجه بگیریم.
سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره وضعیت الدحیل و مصدومیت چند بازیکن حریف گفت: ما چهار بازیکن نداریم. در الدحیل فقط کوتینیو و سمدو بازی نمی‌کنند. ضمن اینکه یکی دو نفر از بازیکنان مصدوم رسیده اند و فکر می‌کنم با یک تیم خیلی خوب و کامل جلوی ما قرار می‌گیرند. مطمئن هستم با سه امتیاز می‌توانیم خارج شویم.
گل محمدی درباره احتمال لغو بازی به دلیل آلودگی هوا گفت: نمی دانم ولی فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. متأسفانه وضعیت هوا خیلی آلوده و افتضاح است. اگر دقت کنید خودم هم به هواداران با توجه به شرایط آلودگی هوا نگفتم بیایند چون شرایط آلودگی هوا وجود دارد.
وی با بیان اینکه دیگر جان سخت شده ایم، ادامه داد: همه مردم مواظب خودشان باشند. شرایط هوا خیلی بد است. صبح هم که از خانه داشتم می‌آمدم خیلی هوا بد بود. تازه در شروع سرما هست و هرجه جلوتر می‌رویم شرایط بدتر می‌شود.
او درباره حضور پررنگ تماشاگران و نحوه حمایت آنها گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه است. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ممکن است گل هم بخوریم. حمایت آنها تا لحظه پایان با شور و شوق می‌تواند کمک کند. بازوی تیم ما هواداران هستند. امیدوارم روز خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس صعود این تیم تاکید کرد: خودم احساس می‌کنم تنها به پیروزی نیاز داریم. باید سه امتیاز بگیریم. شاید شرایط طوری باشد که به گل‌های زده هم ارتباط پیدا کند. فکر نمی‌کنم با تساوی صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.