هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست/ توزیع ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق پربارش

هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور نیست/ توزیع ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق پربارش

جعفر سالاری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره توضیح داد: افزون بر سوخت ذخیره‌سازی شده در تابستان، تنها در سه روز گذشته (۲۳، ۲۴ و ۲۵ دی ماه) با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش‌ها در بسیاری از نقاط، ۸۲ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور شامل اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، گیلان، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس به صورت ویژه توزیع شده است.
وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی شامل نفت سفید و نفت‌گاز، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، از مردادماه در فروشندگی‌های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: موجودی فرآورده نفتی برخی از مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش‌های بیشتری روبه‌رو بودند، با وجود برفگیر بودن جاده‌ها و حمل‌ونقل سخت نفتکش‌ها به نحو احسن تأمین شده است.
سالاری نسب با تأکید بر کامل بودن مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت در همه مناطق به ویژه مناطق سردسیر کشور، گفت: خوشبختانه با وجود کاهش دمای محسوس در روزهای گذشته به مشکلی برنخوردیم و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.