به گزارش خبرنگار مهر، پس از جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه هنوز با گزینه‌ای برای هدایت تیم خود به توافق نرسیده‌اند و این مربی کروات در آخرین جلسه با مدیران پرسپولیس اعلام کرد که در حال حاضر نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را عهده دار شود.
در همین رابطه، محسن المسروری نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان در گفت‌وگو با شبکه الریاضیه این کشور اظهار داشت: در دنیای حرفه‌ای فوتبال، پیشنهاد به مربیان و بازیکنان متوقف نمی‌شود و برانکو هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی از این پیشنهادات را می‌دانیم و خود او هم ما را از این پیشنهادها مطلع می‌کند.
او ادامه داد: هنوز چیزی قطعی نیست و شایعات زیادی در رابطه با برانکو وجود دارد و اطلاعی از مذاکره او با باشگاه پرسپولیس نداریم. آن چیزی که اکنون برای ما اهمیت دارد حضور برانکو در تیم و برخورد او با بازیکنان است تا از لحاظ روحی و روانی تیم دچار مشکل نشود.
المسروری خاطر نشان کرد: ما با او جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و در رابطه با همه مسائل صحبت می‌کنیم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم با او کارمان را ادامه دهیم.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عمان در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر یک مغلوب عربستان شد و برانکو و شاگردانش فردا یکشنبه اول بهمن باید در دور دوم مسابقات به مصاف تایلند بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.