نقدی بر بهنام عکاشه در تمجید از مدیران زهوار در رفته و بله قربانگوی هم تبارش

نقدی بر تحلیل بهنام عکاشه و تلاش همیشگی ایشان در تمجید از مدیران پیر، زبار در رفته،ترسو و بله قربانگوی هم تبارش و توهین به مدبران بومی از جمله آقای مهندس فولادی وندا و نخبه بی بدیل نفت،دکتر غلامرضا پاکدل… با عرض پوزش از اینکه بالاخره مجبورم مانند آقای عکاشه جوابشان را بدهم
 پژمان کریمی؛
همواره احترام مدیران را داشته و عزیزان غیر بومی را مهمان خود میدانیم ولی متاسفانه بهنام عکاشه همچون گذشته، اخیرا در یادداشتی ضمن تمجید از سیاست های آقای کمالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت وگاز گچساران، نوشت؛
●● آنچه در نفت همه می دانند این است که در بازی نفت اگر کسی بی گدار به آب بزند عواقب خوبی در انتظارش نخواهد بود. کمی مطالعه در تاریخ سیاسی نفت و سرنوشت فولادی و پاکدل نشان می دهد کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن…
●● و اما در تعبیر توهین آمیز آقای عکاشه به یک مورد به درستی اشاره شده است؛ برای قرارگرفتن و ماندگاری در پازل مدیریتی برخی تفکرات تمامیت خواه،
شرکت نفت و گاز گچساران به مدیرانی میدان داده می شود که همچون گاو، افسارش در دستان تفکرات سیاسی حاکم بر گچساران و باشت باشد.
●● تفکراتی که خدمت به کارکنان و مردم در آرمانهایش تعریف نشده باشد و با یک اشاره بدون درنگ “بله” را میگویند و زیر بار خواسته ها معقول ونامعقول گردن کج میکنند.
جناب آقای بهنام عکاشه؛
از میان تمامی مدیران عامل غیربومی در ۱۰ سال اخیر(آقای باورصاد، محمدی، کاهکش و همین آقای کمالی) کدام یک از آنها مدرک تحصیلی حتی نزدیک به آقایان پاکدل و پولادی وندا دارند؟ با کدام رزومه و پیشینه آمدند و سیاه ترین دوران نفت وگاز گچساران را رقم زدند؟
در بحث عملکرد؟
دوران مدیریت آقای پولادی وندا سه ماه و ده روز بود و  فرصت کافی برای فعالیت و ارائه عملکرد نداشتند و اما در مورد دکتر غلامرضا پاکدل؛
همانگونه که استحضار دارید گزارش عملکرد دکتر پاکدل بارها و به کرات منتشر شده است، به نظر شما عملکرد هر چهار مدیرعامل پیر و خسته و بله قربانگوی مدنظر جنابعالی با عملکرد چشمگیر و کارنامه سه ساله و قابل تحسین آقای پاکدل قابل مقایسه است؟
در کدام دوره شرکت نفت وگاز گچساران همچون دوران مدیریت آقای پاکدل رونق و اسم و رسم داشت؟
●● لازم است بدانید دوران مدیریت آقای پاکدل تنها دوره ای است که در آن شایسته سالاری به معنای واقعی اعمال شد بطوریکه بعنوان مثال رییس تعمیرات مهندسی ابزار دقیق رئیس فضای سبز لیسانس کشاورزی، رئیس ترابری مهندسی صنایع، رئیس خط لوله مهندسی مکانیک، رئیس امور حقوقی لیسانس حقوق و رئیس خدمات مهندسی اماکن وتاسیسات، مهندس عمران بود و سایر مسئولیت ها به صورت کاملا تخصصی مدیریت میشد و حاصل این مدیریت، روزها، ماهها وسالهای طلایی برای مجموعه نفت وگاز در رسالت اصلی تولید و حتی در خدمت رسانی ها به مردم گچساران و باشت بود.
از ساخت مجموعه های ورزشی، ساخت جاده، ساخت زیرگذر، تکمیل فرودگاه و راه اندازی پروازها، دانشکده نفت(حتی دانشکده صنعت ومعدن چرام) و بسیاری پروژه های عام المنفعه که بارها درقالب یک گزارش عملکرد جامع به آنها اشاره شده است و برای اولین و آخرین بار تنها توسط آقای پاکدل در مراسم تودیع ایشان و در یک بازه زمانی چهارساعته (+پاورپوینت) ارائه شد.
بعد از آقای پاکدل، کدام یک از مدیران عامل شرکت نفت وگاز گچساران عُرضه و توان ارائه یک گزارش ده دقیقه ای از عملکردشان داشتند؟
تا همین امروز کدام یک از مدیران عامل نفت وگاز گچساران،همچون آنچه از آقای پاکدل شاهد بودید و بودیم، از عملکردشان در مجموعه های مختلف دفاع کرده اند؟
آقای بهنام عکاشه؛
شما با کدام منطق واستدلال به خودتان جرات میدهید در این اندازه مغرضانه ومریضانه عملکرد مدیران بومی از جمله نخبه بی بدیل نفت و فرزند شایسته گچساران وباشت را به مدیران پیر،بله قربانگو و زوار در رفته بختیاری، در شرکت نفت وگاز گچساران مقایسه کنید؟
بله آقای عکاشه؛
با عرض پوزش از آن مدیران عزیز و فقط برای پاسخی در شان و با ادبیات خود شما، کار هرکس نیست رقم زدن سیاه ترین دوران نفت وگاز گچساران،
گاونر میخواهد و افسار بلند/تحسین همچین عملکردی و توهین مکرر به نخبه های بومی چه میخواهد؟ قطعا مغز بُز…
  • سلام
    در هیچ دوره به اندازه دپره مدیر نخبه ات، نخبه ها کشته نشدند. اتفاقا مدیر نخبه ت از هم زیوار دررفته در بود

  • افسار بلند پاکدل توی دست سید قدرت حسینی بود در ضمن مدرک در شرکت نفت یعنی” تجربه کاری ” صد تا دکترای نفت اندازه ی یک رئیس کارخونه با سی سال تجربه کارایی نداره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.