دلایل اختلال در شبکه همراه اول کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش ایرنا ، سید محمدهادی امیری پنجشنبه شب با اعلام این مطلب به رسانه ها  اظهار داشت: شبکه همراه اول استان و تکنولوژی ۴G از فرکانس های ۱۸۰۰و ۲۶۰۰ مگاهرتز استفاده می شد ،لذا جهت بهبود کیفیت دیتا و بالا بردن سرعت اینترنت ،اقدام به راه اندازی و اضافه کردن تکنولوژی جدید ۴G بر بستر فرکانس ۲۱۰۰ مگا هرتز کردیم.

وی افزود: این تکنولوژی به کمک سایر تکنولوژی های قبل در بهبود سرعت کمک شایانی خواهد کرد.

امیری تصریح کرد: با تمام مشکلات و تحریم های موجود، این پروژه بزرگ در دست اجراست و پیگیری های زیادی جهت تامین سخت افزار و تجهیزات مورد نیاز  انجام شده  وتیم شبکه موبایل به صورت شبانه روزی  در حال راه اندازی این سرویس جدید می باشند.

وی عنوان کرد: در طول مدت زمان راه‌اندازی این پروژه یکسری اختلالات در شبکه وجود خواهد داشت که به زودی مرتفع می شود.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد به دو علت  دیگر اختلال در شبکه همراه اول اشاره کرد و گفت: ناپایداری شبکه برق  در استان ،باعث خاموشی سایت های موبایل می شود و همچنین سرقت از سایت ها   در حومه شهرباعث شده تعدادی از سایت ها از سرویس دهی خارج شوند و رفع خرابی تک تک این سایت ها در دست اقدام است.

امیری بیان کرد: با تمام این مشکلات ،تحریم‌ها، نبود قطعات و سخت افزارها، هدف ما رفع نگرانی هم استانی ها  از سرعت اینترنت در زمان بازگشایی مدارس و کلاس های درس دانش اموزان و دانشجویان عزیز خواهد بود.وی ضمن قدردانی  از صبر و حوصله مشترکین عزیز، بابت این اختلالات از تک تک هم استانی ها عذرخواهی کرد و اظهار داشت: رفع این اختلاف در دستور کار و پیگیری جدی است.

امیری ابراز داشت: در کنار مردم استان خواهیم بود و تمام تلاش خود را جهت تامین بستری امن و سرعتی مناسب جهت پیشرفت دانش اموزان و پیشرفت کشور خود خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.