بعد از چاه تلخ و پارک دوستی/حالا دشتک؛ بازی فینال در زمین بویراحمد

بهنام عکاشه؛

جشن نوروزگاه امروز برگزار شد و علیرغم جدلها و تبلیغات فراوانی که شد و نماینده فعلی و سابق گچساران و باشت برای آن اعلام حضور کرده بودند مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

تاجگردون علرغم وعده ای که داده بود در مراسم حاضر نشد و ترجیح داد به خامی رفته و در میان هوادارانش به صعود بپردازد. حالا بعد از قدرتنمائی دوشنبه در خاک باوی(چاهتلخ)، او می خواهد ارتفاعات باوی(خامی) را هم فتح نماید.

سیدناصر ولی ریسک کرد و آمد. آمدنش با اکراه بود و اگر تماس مدیرکل میراث فرهنگی نبود شاید او هم در جشن حاضر نمی شد.

جشنی کم رمق و حوصله بر که اندک هواداران تاجگردون موسوم به اخراجی ها(مدیران و مدیران کل معزول) که آمده بودند را هم به ستوه آوره بود.

سیدناصر بی آنکه بخواهد جشن نوروزگاه به نامش تمام شد و این ضعف رسانه ای اش را آشکار کرد.

ریحان محمدپور در این مراسم حاضر بود. هنگام رفتن سیدناصر، ماشالله حسینی دست او را گرفته و به کناری برد و معلوم نیست چه گفت و چه شنید؟

حضور سیدناصر اما چندان خالی از دستاورد هم نبود.

او توانست بعد از مدتها ارتباط نسبی خود را با جامعه ای که حالا او نماینده اش هست برقرار نماید.

حضور رسانه های پرشمار در اطرافش می رساند که انگار اتحادی میان آنها برقرار شده است.

رونمائی از رئیس دفترش در تهران نیز از دستاوردهای دیگرش بود. حالا حضور حسام رحمانی که با جامعه گچساران و باشت آشناتر است در کنار سیدناصر می تواند موجب مشاوره های بهتری باشد.

سخنرانی سیدناصر از جنس نقد گذته بود و به زمین خواریهایی اشاره می کرد که به گفته او به بهانه سرمایه گذاری می آمدند و بعد از چندی می رفتند و زمین را می گرفتند.

فرماندار دیهیم نیز از انتقادات به دولت متبوعش ناراضی بود و گفت دولت طرفدار شادی و هنجارهای منطبق با شئون اسلامی و ایرانی است.

باید دید شرکت در جشن دشتک دیل آیا می تواند سیدناصر را از فضای موجود برهاند و خالق اثر ماندگار “پائی که جا ماند” تا چه میزان جای پایش را در دیل محکم خواهد کرد.

انتصاب ابوالفتح رحمانی اولین گام او برای فتح دیل بود.

امروز اما مشخص می شود که کدامیک در کارزار دیل پیروز خواهند شد. علیمراد جعفری یا سیدناصر حسینی یا البته غلامرضا تاجگردون.

نباید از زینل زاده و ریجان محمدپور هم در این بین غافل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.