چرا فقط «دادکان» ببیند آقای درودگر؟

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران از جمله بخش های این رشته پرحاشیه است که در تمام سالهای اخیر یک بار هم شفاف سازی مالی نداشته و با وجود همه ابهامات و پرسش‌هایی که در این مورد وجود داشته، مسئولانش هر بار توانسته‌اند به بهانه‌ای از این امر ضروری شانه خالی کنند.

شاید به همین خاطر است که در سالهای گذشته تکلیف وضعیت قراردادهایی که برای تبلیغات محیطی با افراد خاص و یا نهادها و شرکت ها منعقد شده به طور شفاف اعلام نشده و مشخص نیست این سازمان از طرف‌های قرارداد خود چقدر درآمدزایی کرده، چقدر هزینه کرده و چقدر طلب دارد.

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که همواره دست روی نقاط ضعف ورزش می‌گذارد این بار هم به درستی تاکید کرده که سازمان لیگ باید قراردادهای منعقد شده در حوزه تبلیغات محیطی را شفاف سازی کند.

به دنبال این اظهار نظر صادق درودگر که مدیر بازاریابی سازمان لیگ است واکنش نشان داد و از وی خواسته است که با حضور در سازمان لیگ تمام قراردادها را ببیند! درودگر هم به خوبی می داند که دادکان هیچ وقت به سازمان لیگ نمی رود که قراردادها را ببیند! اما تیری در تاریکی انداخته است.

در توضیح سازمان لیگ فوتبال ایران برای اظهارات محمد دادکان آمده است: «محمد دادکان در مصاحبه با یک رسانه ورزشی گفت پرونده تبلیغات محیطی فوتبال ایران را به من بدهید تا بگویم در سازمان لیگ چه خبر است.

صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت: بنده با ارسال نامه ای از دکتر محمد دادکان به طور رسمی دعوت کردم که برای مشاهده و بررسی پرونده تبلیغات محیطی در هر زمانی که خودشان مشخص کردند به سازمان لیگ تشریف بیاورند و پرونده تبلیغات محیطی و عملکرد بخش بازاریابی سازمان لیگ را مورد مشاهده و بررسی قرار بدهند.

درودگر تصریح کرد: بخش بازاریابی سازمان لیگ از حضور و مطالعه عملکردش توسط افراد سالم و سینه سوخته فوتبال که به دنبال توسعه و شکوفایی این ورزش هستند با جدیت استقبال می کند و از جناب دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و صاحب تجربه و دانش در این حوزه هم می خواهیم در این زمینه اهتمام فرموده و ما را از راهنمایی خود بی بهره نگذارند.»

پرسش از صادق درودگر این است که چرا فقط محمد دادکان باید قراردادهای تبلیغات محیطی را ببیند؟ چرا شما و سازمان لیگ برای یک بار هم که شده نباید در مورد این قراردادها شفاف سازی کنید؟ چرا نباید مشخص شود از محل تبلیغات محیطی چقدر به فوتبال و باشگاه ها رسیده و چقدر به برخی افراد درگیر در این قراردادها؟ چرا نباید مشخص شود از محل تبلیغات محیطی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر چقدر درآمدزایی شده است؟

صادق درودگر که با کمترین سابقه بازاریابی و تبلیغات، مدیر بازاریابی مهمترین بخش فوتبال شده است، چرا قراردادهای چند سال اخیر تبلیغات محیطی را شفاف اعلام نمی‌کند تا اهالی فوتبال بدانند این سازمان چقدر درآمدزایی داشته و این درآمدها کجا هزینه شده است؟

اگر صادق درودگر به کار سالم و شفاف خودش اعتقاد و اعتماد دارد، چرا فقط باید محمد دادکان ببیند، اعلام رسمی کند تا همه در جریان قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.