توضیحات اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مرگ کودکی یک ساله

جهانبخش وحدت نژاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در مناطق مرزی استان کهگیلویه و بویراحمد با استان چهارمحال و بختیاری وقتی شخص با اورژانس تماس می‌گیرد، ممکن است استان چهارمحال و بختیاری پاسخ دهد.

وی افزود: روز چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ مرکز عملیات اورژانس استان چهارمحال و بختیاری تماس خانواده پسر بچه سیلاب کلواری را دریافت کرده است.

وحدت نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه محل زندگی بیمار اورژانسی جزو استان کهگیلویه و بویراحمد بود به مرکز عملیات اورژانس این استان اطلاع داده شد و شماره خانواده پسر بچه برای اورژانس استان ارسال شد.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اما ماموران اورژانس این استان هرچه با شماره این خانواده تماس گرفتند در دسترس نبود.

وی ابراز داشت: تا اینکه خودشان تماس گرفتند و بلافاصله پس از برقراری تماس آمبولانس اورژانس شهرستان مارگون ساعت ۱۸ و ۴۱ دقیقه به محل درخواست کننده کمک اعزام شد و ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه به محل رسید.

وحدت نژاد تصریح کرد: زمانی که   نیروهای اورژانس و آمبولانس رسیدتد این کودک فوت کرده بود.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خانواده این کودک برای تماس با اورژانس و انتقال کودک دیر اقدام کرده بودند و در لحظاتی پایانی درخواست کمک کردند.

وی تصریح کرد: کودک ظاهراً با علائم اسهال، استفراغ و ضعف و بی حالی مواجه بوده و حدود یک تا سه از وضعیت بیماری اش می گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.