بنیاد برکت ۸۶۰ طرح اشتغالزایی در باشت اجرا کرد

سید علی سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح‌های اشتغالزایی در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی بوده است.

وی بیان کرد: از این تعداد طرح ها بیش از ۵۶۰ طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ و ۹۹ بوده که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت اجرا شد.

سجادی اظهار داشت: بنیاد برکت بیش از ۳۰۰طرح اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱۵۰میلیارد ریال سال گذشته در این شهرستان اجرا کرد.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح ها در روستای محروم و کمتر توسعه یافته باشت اجرا شده که نقش موثری در تقویت معیشت و اقتصاد خانواده ها داشته است.

وی ابراز کرد: بیشتر این طرح ها در زمینه دامداری (دام سبک وسنگین)، طیور، قالی بافی ،خیاطی، پرورش وکشت گیاهان دارویی، زنبورداری، سوپرمارکت، مشاغل فنی بوده است.

سجادی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ طرح اشتغالزایی امسال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشت اجرا خواهد شد.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: سقف تسهیلات بنیاد برکت در سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال بوده که امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته و به یک میلیارد ریال رسیده است.

سجادی اظهار داشت: رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است.

وی ابراز کرد: برای اطمینان از راه ‌اندازی کسب ‌و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، بازدیدهای دوره ‌ای سوی تسهیلگران و مجریان بنیاد انجام می ‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.