۱۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در سی‌سخت اجرا می‌شود

 کیانوش صیادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت:  کار لکه گیری و آسفالت معابر در چهار فاز و اعتباری بیش از ۴۲ میلیارد در حال اجرا است.

وی بیان کرد: اجرای۱۷ هزار متر مربع طرح جدول گذاری و پیاده روسازی با بیش از ۱۴ میلیارد نیز اجرایی خواهدشد.

صیادی رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان،  اجرای عملیات تکمیلی برای پارک تپه قلات و ساختمان مدیریت آتش‌نشانی و تاسیسات شهری با پنج طبقه و سه هزار و ۷۰۰ متر زیر بنا را  از دیگر پروژه های در دست اجرای شهرداری اعلام کرد.

وی احداث سالن مدیریت بحران با تخصیص پد هلیکوپتر را از  دیگر پروژه های مهم شهرداری  دانست و اضافه کرد: بازسازی ساختمان مدیریت بحران قبلی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

شهرداری سی سخت افزود: در حوزه مبلمان شهری تجهیزات مورد نیاز خریداری ها انجام و با انجام نور پردازی پایش تصویری در ورودی و خروجی شهر نیز نصب خواهد شد.

شهر سی سخت مرکز دنا که به نگین گردشگری در جنوب کشور شهرت یافته در فاصله ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با مناظر بدیع، چشمه میشی و دریاچه کوه گل در ایام نوروز و تابستان از مهمانان و مسافران از اقصی نقاط ایران میزبانی می کند.

جمعیت شهرستان دنا بر اساس آخرین سرشماری در سال ۹۵ حدود ۴۲ هزار نفر برآورد شده اما هم اینک به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.