حضور مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی مس در شرکت آتیه اندیشان

مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران به همراه معاونان مؤسسه با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ آتیه‌اندیشان مس دیدار کردند.

به گزارش زاگرونا به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران: در این دیدار که به میزبانی هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه‌اندیشان مس انجام شد، مهندس محسن یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی مس به همراه معاونان مؤسسه، یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران شرکت‌های تابعه و وابسته و مدیران هلدینگ آتیه‌اندیشان مس دیدار و در مورد سیاست‌ها و برنامه‌های صندوق بازنشستگی مس در بخش‌های مالی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یزدانی باتوجه‌به راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی در صندوق، جهت استفاده از تجارب همکاران در شرکت‌های تابعه صندوق برای بهینه نمودن فعالیت‌ها اعلام آمادگی کردند.

دکتر عبدالله شیر محمدپور، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه‌اندیشان مس نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هلدینگ، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌اندیشان مس طی سال‌ها فعالیت خود به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و بازوی مالی و اقتصادی مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، تلاش‌های زیادی را در راستای کسب بازدهی به عمل‌آورده و برنامه‌های مختلفی را در راستای هم‌افزایی و خلق ثروت برای ذی‌نفعان در دست اجرا دارد.

همچنین در این جلسه پیشنهاد تأسیس لیزینگ، صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات و ETF مطرح و مورد استقبال مدیرعامل صندوق قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.