اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه شهرستان کوهرنگ

اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری در حاشیه بازدید از تعدادی از پایگاه‌های امدادی و خدماتی در شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه تلاش راهداران و نیروهای امدادی قابل تقدیر است، اظهار کرد: این سرکشی در راستای سنجش میزان آمادگی این‌ها همزمان با اولین بارش زمستانه صورت گرفت، آمادگی راهداران، نیروهای پلیس‌راه و هلال‌احمر مطلوب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه‌سازی مزایای بالایی برای کاهش حوادث جاده‌ای، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغال و رونق گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم باعث افزایش رضایتمندی بین مردم می شود، خاطرنشان کرد: برای نوسازی ناوگان و تجهیزات راهداری و همچنین احداث محورها اقدامات لازم با همکاری وزارت راه و شهرسازی انجام می گیرد.

حیدری بیان کرد: احداث تونل چری برای کاهش حوادث رانندگی به‌ویژه در فصل زمستان در دستور کار قرار گرفته است، باید غبار محرومیت را از چهره استان بزدایم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان کوهرنگ اعتبارات ویژه‌ای را اختصاص داده است، اظهار کرد: برای جذب کامل اعتبارات حداقل دو سال زمان نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.