برف روبی خیابان‌های اصلی شهرکرد در حال انجام است

برف روبی خیابان‌های اصلی شهرکرد در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدپور پیرو بارش برف و اقدامات شهرداری برای بازگشایی معابر اظهارداشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، ستاد بحران شهرداری فعال و از اوایل شروع بارش با ۸۰ نیرو و ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

وی افزود: همزمان با شروع بارش برف از شب گذشته برف روبی و شن و نمک پاشی در معابر و خیابان‌های شهر انجام اما با شروع مجدد بارش از صبح امروز شن و نمک پاشیده شده در خیابان‌ها زیر برف دفن شد و تأثیر لازم را نداشته بنابراین تا زمانی که بارش ادامه داشته باشد شن و نمک پاشی مؤثر نخواهد بود.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: نیروهای خدمات شهری برفروبی و شن و نمک پاشی را مجدداً در خیابان‌های اصلی شهر شروع کرده‌اند و تا ساعاتی دیگر ترافیک روانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود و سپس معابر فرعی انجام می‌شود.

محمدپور از شهروندان خواست مشکلات خود را به سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: شهروندان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی می‌طلبد در روزهای برفی بجای استفاده از خودروی شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت ضرورت از پارک خودروها زیر درختان جدا خودداری نمایند چراکه با توجه به بارش سنگین برف امکان شکستی درختان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.