تکمیلی از حادثه معدن دامغان/ آسیب دیدگان سوختگی شدید دارند

تکمیلی از حادثه معدن دامغان/ آسیب دیدگان سوختگی شدید دارند

مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبرهای تکمیلی از حادثه معدن در شهرستان دامغان، بیان کرد: این حادثه در معدن فلورین روستای تویه دامغان امروز یکشنبه رخ داده است، ابراز کرد: حادثه در اتاق استراحت کارگران و نه در بدنه معدن رخ داده است.

وی با بیان اینکه در زمان این حادثه هفت کارگر در اتاق استراحت بودند که ناگهان حادثه انفجار و آتش سوزی رخ می‌دهد، افزود: پنج کارگر در این حادثه مصدوم شدند که عمدتاً نیز سوختگی دارند.

فرماندار دامغان با بیان اینکه دو نفر از کارگران معدن متأسفانه به دلیل خفگی و سوختگی جان خود را از دست دادند، ابراز کرد: کمیته ارزیاب برای رسیدگی به دلایل حادثه و عدم تکرار آن در نظر گرفته شده است.

بندرآبادی با بیان اینکه حال یکی از کارگران مصدوم وخیم است، افزود: چهار مصدوم دیگر وضعیت مساعد تری دارند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مکان معدن در پی وقوع حادثه اعزام شده است، بیان کرد: آن‌طوری که کارشناسان بهداشت و درمان اعلام کرده‌اند سوختگی مصدومان از درجه دو است و عمیق نیست، اما وسعت زیادی دارد.

فرماندار دامغان با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی ساری منتقل می‌شوند، گفت: علت حادثه در تحقیقات اولیه نشت سوخت بخاری چکه‌ای اعلام شده است این بخاری متأسفانه تولید گاز در فضا کرده و توأمان انفجار و آتش سوزی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، خبرهای رسیده حاکی از این است که دو کارگر فوت شده تابعیتی افغانستانی دارند و در هنگام حادثه هفت نفر حضور داشتند که در حال گرم کردن غذا بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.