ارزش سهام عدالت در بهمن ۱۴۰۱ (قیمت روز)

سهام عدالت

 

سهام عدالت چیست

سهام عدالت نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شد. تا سال ۱۳۹۵ هیچ گونه سودی برای مردم واریز نشد و سود شرکت ها بابت واگذاری سهام به مردم برداشته شد. از سال ۱۳۹۵ عملا سهام عدالت بنام سهامداران شد و طی ۴ سال سود به حساب سهامداران واریز گردید.
در اردیبهشت ۹۹ علی خامنه ای رهبر انقلاب با در خواست حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت موافقت کرد. عده ای با انتخاب روش مستقیم مالکیت و مدیریت سهام خود را در اختیار گرفتند و عده ای دیگر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند و مدیریت سهام عدالت را برعهده شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار دادند.
حالا هر روز با افزایش و کاهش قیمت نمادهای بورسی سبد سهام عدالت، ارزش سهام عدالت نیز دستخوش تغییراتی می شود. این صفحه ارزش سهام عدالت را بر مبنای سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی هر روز برای سهامداران آن گزارش می دهد.


 تلگرام نبض بورس | اینستاگرام نبض بورس


⇓ ‌ارزش سهام عدالت امروز ⇓


در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۴۰ هزار و ۴۱۰ تومان معادل ۲.۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۳۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵۹ هزار و ۹۲۵ تومان معادل ۰.۵ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۷۸۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۲۲۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۱ هزار و ۸۸۳ تومان معادل ۱.۸ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۷۳۵ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۱۰۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۵۷ هزار و ۲۸۱ تومان معادل ۰.۴ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۸ هزار و ۸۶۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۳۸۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۵ هزار و ۸۳۹ تومان معادل ۰.۳ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۲۳۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۵۵۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۲ هزار و ۹۴۷ تومان معادل ۰.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۵ هزار و ۷۳۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۱۸ هزار و ۹۱۱ تومان معادل ۱.۸ درصدکاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۵ هزار و ۹۶۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۵۱۴ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۲ هزار و ۶۱۴ تومان معادل ۰.۰۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۳۰۸ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۳۴۸ تومان معادل ۰.۱ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۴۰ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۵۲ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۲۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان معادل ۲.۲ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۱۳۱ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۱۵۶ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۶۶ هزار و ۷۸۱ تومان معادل ۰.۵ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲ هزار و ۶۹۳ تومان رسیده است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۹۳۷ تومان رسید که نسبت به دو روز معاملاتی گذشته ۱۲۰ هزار و ۱۴۷ تومان معادل ۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۶۲ تومان رسیده است.


 تلگرام نبض بورس | اینستاگرام نبض بورس