نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با مدیران کانی مس

در جلسه ارزیابی عملکرد تاریخ چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲، مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین شرکت کانی مس آخرین وضعیت این شرکت به‌عنوان یکی از هلدینگ‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی مس موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، در ابتدای این نشست مهندس حق‌شناس مدیرعامل شرکت کانی مس گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت و پروژه‌های در دست اقدام آن ارائه کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های توسعه‌ای از پروژه‌های شرکت ملی مس توسط این شرکت در دست اجراست و به برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای طرح‌ها اشاره کرد.

در ادامه این نشست مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام این شرکت تأکید کرد: سودآوری و بهره‌وری پروژه‌ها در گرو اجرای به‌موقع و اصولی آنها خواهد بود و طولانی‌شدن اجرای پروژه‌ها باعث عدم النفع صندوق بازنشستگی و شرکت ملی مس ایران شده است.

در ادامه آخرین وضعیت پروژه‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت و مشکلات و موانع موجود در اجرای هر چه سریع‌تر آنها و همچنین اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات به تفکیک بررسی شد. مدیرعامل صندوق در خصوص جذب نیروی انسانی در هلدینگ کانی مس تأکید کرد که بایستی سازوکار مناسبی تدارک دیده شود که کلیه مراحل جذب نیروی انسانی موردنیاز و استخدام در شرکت و پروژه‌ها به‌صورت آزمون یا فراخوان عمومی با اولویت جذب نیرو از میان فرزندان بازنشستگان باشد و این موضوع به شکل یک راهبرد ابلاغ وبر اجرای آن نظارت شود.

در پایان دکتر علیخانی در خصوص تأخیر در اجرای برخی پروژه‌های در دست اجرای این شرکت اضافه کرد: باتوجه‌به حجم بالای پروژه‌های در دست اجرا در شرکت کانی مس انتظارات صندوق ارتقای هر چه بیشتر کیفیت و زمان‌بندی مناسب اجرای پروژه‌ها است و به نظر می‌رسد می‌توان با مدیریت بهتر و دقیق‌تر برنامه‌وبودجه پروژه‌ها بهره‌وری و سودآوری آنها را بالاتر برد و امیدواریم این انتظارات با اخذ تمهیدات لازم از سوی مدیران محترم کانی مس برآورده شود و صندوق هم از هر گونه کمکی در بهبود این وضعیت دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.