ریزش سنگ در مسیر ایذه – دهدز / راه چند روستا در خوزستان مسدود است

وحید شعبانی با اشاره به تلاش نجاتگران این جمعیت و فعالیت شبانه‌روزی در طرح امداد و نجات زمستانه ۱۴۰۱ بیان کرد: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون ۹۰ عملیات امدادی انجام شده است که بیشترین عملیات‌ها مربوط به نجات در جاده، برق و کولاک و آبگرفتگی بوده است.

وی افزود: در این ماموریت‌های امدادی در مجموع ۵ هزار و ۱۶۵ نفر آسیب دیده بودند که ۵۸ نفر توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و ۳۱ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز نجاتگران هلال احمر شهرستان دزپارت به ۵۹ نفر در روستاهای میراحمدغریبی‌ها، موزرم، حاجی کمال، آب سوراخ، عوض، محله گردش بالا، داکه اوراد، کل خواجه امدادرسانی کرده‌اند.

شعبانی گفت: در شهرستان باغملک نیز به ۲۵۴ نفر در روستاهای چهجم، راوک، روستای محمدآباد بخش میداوود، عشایر حاشیه شهر امدادرسانی شده و ۲۴ حادثه دیده تا عادی شدن شرایط با توجه به حجم بارش‌ها اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی با اشاره به ریزش سنگ و گل و لای در مسیر ایذه – دهدز افزود: بنا بر اطلاعات دریافتی نیز هم اکنون مسیرهای دسترسی سه روستا در بخش تازه شهرستان اندیکا مسدود است که نیروهای امدادی در حال کمک‌رسانی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.