وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اساس کار دولت است

سید صولت مرتضوی امروز ۶ اردیبهشت ماه در آیین افتتاح ۴ مخزن انباشت قیر در شرکت پاسارگاد آبادان با تبریک هفته کارگر و گرامیداشت ۱۲ هزار شهید جامعه کارگری کشور اظهار کرد: دومین سفر هیات دولت و هفتمین سفر رئیس جمهور به خوزستان در کمتر از ۱۸ ماه نشان دهنده نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت و شخص آقای رئیسی به این استان راهبردی است.

وی افزود: خوزستان خط مقدم دفاع از کشور و تعریف کننده مقاومت و دفاع در جهان است و داشتن نیروی انسانی قوی، مردم ولایتمدار و انقلابی و شهیدپرور و وجود مخازن بزرگ نفتی و راه‌های دسترسی به دریا و دیگر ظرفیت‌ها، استان خوزستان را متمایز کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بهره‌مند شدن مردم از این طرح‌ها اساس کار دولت است، گفت: در سفر اول هیات دولت و رییس‌ جمهور به خوزستان، معاون اجرایی بودم و مصوبات مطلوبی در آن سفر برای استان خوزستان تصویب شد که یکی از این مصوبات در خصوص حل مشکلات آب آشامیدنی بود.

مرتضوی ادامه داد: در این زمینه در یک دوره زمانی کوتاه خط انتقال آب غدیر با ظرفیت ۱۰ میلیون متر مکعب در استان اجرایی و مشکل ۵۲ درصد از جمعیت استان برطرف شد.

وی گفت: منابع بسیار زیادی برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهری در شهرهای مختلف استان خوزستان هزینه شده است. همچنین در دولت سیزدهم تعداد زیادی تخت بیمارستانی نیز به ظرفیت استان افزوده شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص شهرستان‌های خرمشهر و آبادان افزود: با نگاه ویژه رئیس جمهور طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در سفر نوروزی آقای رئیسی در سال ۱۴۰۰ تصویب و در سفر دوم نیز مبالغ خوبی برای اجرای آن در نظر گرفته شده است و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در این دو شهر باشیم.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.