خاندوزی در اهواز: گذار گروه ملی از وضعیت بحرانی به تعادل طی ۲ سال گذشته ستودنی است

سید احسان خاندوزی با حضور در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تقدیر از کارگران و مدیریت این مجموعه اظهار کرد: برنامه‌ای مدنظر داریم که در آینده پیشرفت‌های خوبی در گروه ملی را شاهد باشیم چرا که اکنون تجربه ۲ ساله در این خصوص داریم.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته، موضوع گروه ملی به چالش مهمی در استان تبدیل شده بود که حل شدن مشکلات این شرکت احساس امیدوارکننده‌ای به استان و کشور داد و نشان می‌دهد حتی اگر حل مشکل بسیار سخت باشد اما قابل اصلاح است‌.

خاندوزی گفت: بحمدالله با تلاش و همکاری بانک ملی، سازمان امور مالیاتی، مدیریت و کارگران مجموعه در کنار یکدیگر این مساله حل و فصل شده است.

وی از بانک‌های دیگر خواستار آزاد کردن وثیقه‌های گروه ملی شد و تصریح کرد: فراتر از تقسیط کردن بدهی بانک‌ها باید براساس دارایی‌های موجود بتوان بخشی را از دیون سنگین خلاص کرد چرا که دارایی موجود است اما نمی‌توان از آن استفاده کرد.

خاندوزی با اشاره به اختیارات وزارت اقتصاد و صدور ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص مولدسازی دارایی‌های دولت بیان کرد: باید در مورد دارایی‌های گروه ملی تدبیری اندیشید تا ارزش افزایی پیدا کند و سپس دارایی ارزش افزوده‌شده واگذار شود تا به تقسیط‌های ۶۰ ماه نرسد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در دوره کوتاهی تمام دیون بانکی تسویه شود و امید و تولید طبق فرمایشات رهبری معظم در عمل انجام شود و اشتغال و رضایت به کارگر بازگردانده شود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.