ساپینتو: برخی بازیکنان خودشان نبودند/ به خاطر نتیجه ناراحت هستم!

ساپینتو: برخی بازیکنان خودشان نبودند/ به خاطر نتیجه ناراحت هستم!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در جم برگزار شد که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در وقت اضافه اول استقلال گل برتری را در دقیقه ۹۷ توسط سعید مهری به ثمر رساند.
ریکاردو ساپینتو پس از این دیدار در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم نیمه اول بازی خیلی رقابتی و نزدیک بود. تیم پارس جنوبی خیلی خوب دوید و جنگید. آنها سازماندهی خیلی خوبی داشتند. بازیکنانش علاقه مند بودند که در این سطح بازی کنند.
وی با اشاره به عملکرد تیمش در این دیدار گفت: بازی که می‌خواستم را نتوانستیم انجام دهیم چمن کمی بلند بود و برای ما سخت بود که سریع بازی کنیم. نیمه اول آن بازی با کیفیتی که می‌خواستیم را انجام ندادیم. البته یکی دیگر از دلایلش هم این بود که تیم حریف دوندگی زیادی داشت و خوب بازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: چند بازیکن خوب و باکیفیت در تیم داریم که در این دیدار روح و روانی که از آنها توقع داشتیم را نداشتند. این هفته برای ما بسیار سخت بود. من فکر می کنم که بعضی بازیکنان بعد از شکست برابر پرسپولیس احساسات سختی داشتند. شاید این باعث ناراحتی در ذهن برخی بازیکنان شدند.

وی ادامه داد: ما در دیدار با پرسپولیس در همه چیز از آنها بهتر بودیم. فوتبال همین است. پنالتی ما را نگرفتند. همه دیدند که داور درست عمل نکرد. بازیکنان باید آن بازی را فراموش کنند و ادامه بدهند برای بازیهای بعدی. ما هنوز فرصت زیادی داریم و می توانیم قهرمان شویم.
ساپینتو ادامه داد: باید بازی با پارس را می بردیم اما فکر می کنم برخی بازیکنان ما صددرصد آماده نبودند برای این بازی. فرصت های زیادی داشتیم برای زدن گل. اگر نیمه اول پنالتی را گل می کردیم بازی دیگری می شد. خیلی خوشحالم که این بازی را ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.
ساپینتو در واکنش به این پرسش که آیا حریف را دست کم گرفته بودید گفت: نه اینطور نیست. جام حذفی شرایط متفاوتی دارد. ما حریف خوبی داشتیم که می تواند به لیگ برتر صعود کند. ما برای هر دو قهرمانی می جنگیم. ما در استقلال همیشه برای قهرمانی مبارزه می کنیم در همه جام ها. با این حال به خاطر نتیجه ناراحت هستم. باید بهتر بازی می کردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیم حریف بازیکنان خوبی داشت گفت: به بازیکنان خودم بابت نیمه دوم تبریک می گویم. آنها بسیار خوب جنگدیدند. محبی و قایدی عالی بودند. قایدی با نمایشی که داشت می تواند به تیم ملی هم برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.