معاون وزیر آموزش و پرورش: پروژه‌های مدارس خرمشهر و آبادان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شوند

حمیدرضا خان محمدی در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بهنام محمدی خرمشهر اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش ماموریتی پیدا کرده است بنا بر آن باید از آموزش و پرورش تا اداره‌کل نوسازی و دانشگاه فرهنگیان همگی در کنار هم یکپارچه باشند و در درجه دوم نیز همه سازمان‌ها و ادارات دولتی و صنایع با توجه به ماموریت وزارت باید در کنار ما باشند و کمک کنند که مدارس در این دو شهر آبادان و خرمشهر آبادترین مدارس باشند.

وی با اشاره به توزیع اقلام تجهیزاتی بین مدارس خرمشهر گفت: این تجهیزات در چند مرحله توزیع می‌شوند و قول می‌دهیم ۱۱۰ بسته دیگر نیز برای ۱۱۰ مدرسه در اولین فرصت ارسال شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم همه پروژه‌های نیمه تمام، خرمشهر و آبادان، به ویژه خرمشهر به پایان برسند و مدارسی که کد تخریب دارند نیز در برنامه قرار خواهند گرفت.

خان‌محمدی تاکید کرد: در خصوص حیاط مدرسه‌ها هم قول می‌دهیم که حیاط همه مدارس خرمشهر، بهسازی شوند. همه کشور مدیون رشادت و مقاومت مردم خرمشهر است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین گفت: دولت تعهد کرده معادل کمک‌های خیرین، سهم خود را در مدرسه‌سازی پرداخت کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: به طور متوسط در شش ماه اول سال روزانه ۱۱ پروژه را به آموزش و پرورش تحویل می‌دهیم و پیش‌بینی می‌شود مشارکت خیرین حدود ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در کل کشور باشد.

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام امتحانات به سر می‌بریم و لازم است دانش‌آموزان و والدین توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: سعی کرده‌ایم شرایط آرامی را در حوزه‌های امتحانی فراهم کنیم. جا دارد از پیگیری نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود شرایط آموزش و پرورش تشکر کنم.

امروز مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بهنام‌ محمدی در خرمشهر کلنگ‌زنی شد.‌

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.