کتاب «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» رونمایی شد

کتاب «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» نوشته دکتر ولید آلبوناصر و مهدی باقریان دوشنبه (۲۶ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کتاب دربرگیرنده موضوعاتی در حوزه محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی شرکت‌هاست و نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد قدم‌های مبتنی بر توسعه پایدار در این سه حوزه به تشریح بیان شده است.

ولید آلبوناصر نویسنده این کتاب، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از شرکت‌های بزرگ صنعتی خوزستان است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در سال جاری نیز از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

آلبوناصر اخیرا هم در بیست و دومین دوره جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران، توانسته با رای هیئت داوران، جایزه ملّی روابط‌عمومی و جایزه ویژه انتشارات را از آنِ خود کند.

تولید محتوای متنوّع و امیدآفرین، برگزاری جشنواره ملّی شکرستان، ارتباط مؤثر با جوامع پیرامونی طرح‌های نیشکر، انتشار کتابچه‌ها و فصلنامه داخلی صنعت نیشکر، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای، حضور تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و… موجب شده روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها پیشرو باشد.

ای‌اس‌جی؛ چارچوبی ضروری برای توسعه پایدار

مؤلّف کتاب روابط‌عمومی ای‌اس‌جی در ابتدای آیین رونمایی، ای‌اس‌جی را چارچوبی ضروری برای هر شرکت و سازمانی برشمرد که به ذ‌‌ی‌نفعان کمک می‌کند بفهمند یک سازمان چگونه در حال مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط‌زیست، جامعه و اقدام‌های حاکمیتی است.

وی افزود، رعایت مقررات و استانداردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی و ملاحظه‌های اخلاقی و قانونی ای‌اس‌جی امروزه با بقای شرکت‌ها گره خورده و رعایت آن‌ها نه تنها به تحقق محیطی سالم‌تر و اخلاقی‎تر کمک می‌کند، بلکه سبب افزایش فزاینده توجه و علاقه سرمایه‌گذاران و سهام‌داران برای سرمایه‌گذاری بیشتر نیز می‌شود.

به گفته آلبوناصر، اصول و چارچوب‌های اصلی ای‌اس‌جی همان چیزهایی است که بر اساس شاخص‌های توسعه پایدار سازمان ملل تعریف و تدوین شده و به‌کارگیری آن موجب بهبود وضعیت اقتصادی و بهره‌وری شرکت ها و سازمان‌ها و در نهایت بهبود سطح رفاه و درآمد ملّی می‌شود و توسعه پایدار و متوازن را تحقق خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.