نیمه اول خواب بودیم/ از مدیران باشگاه بپرسید کی آرامش برمی‌گردد!

نیمه اول خواب بودیم/ از مدیران باشگاه بپرسید کی آرامش برمی‌گردد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید. مهرداد محمدی(۵۱) تک گل استقلال در این دیدار و هزارمین گل این تیم در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.
جواد نکونام پس از این دیدار در نشست خبری گفت: نیمه اول بازی خوبی نبود و تیم ما خواب بود. در ریتم بازی مشکل داشتیم. در بین نیمه صحبت کردیم و بهتر شدیم و به گل رسیدیم و چند موقعیت دیگر داشتیم که می توانستیم بهتر گل بزنیم.
وی ادامه داد: در دقایق پایانی بازهم تحت فشار قرار گرفتیم. از بازیکنانم در این دقایق اصلا راضی نیستم. نباید به حریف موقعیت می دادند. با این حال از این که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و همچنان جزو تیم های بالای جدول باشیم خوشحال کننده است.
نکونام ادامه داد: این بازیکنان رشادت می کنند که از فصل گذشته تا الان یک ریال نگرفته اند. من شرمنده این بازیکنان هستم. درود به شرفشان. به آنها خسته نباشید می گویم و امیدوارم در ادامه راه امداد غیبی به فریاد ما برسد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتقال بازیکن مصری به این تیم گفت: هر وقت بازیکنی سر تمرین آمد در موردش نظر می دهم. من بازیکن را دیده ام اما هنوز سر تمرین نیامده است. امیدوارم زودتر بیاید و بتواند به تیم کمک کند.
جواد نکونام در صحنه مشکوک پنالتی در دقایق پایانی گفت: من نرسیدم صحنه را ببینم. فقط با بازیکنان صحبت کردم. چون صحنه ها را ندیدم نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. آنقدر عصبانی هستم که نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم.
وی در مورد محدودیت هایی که برای تیمش وجود دارد گفت: به خاطر اتفاقاتی که در تیم رخ داده است بسیار ناراحت و بهم ریخته هستم. فکر می کردیم که سه بازیکن کامل در خط دفاع داریم اما مصدومیت سهرابیان شرایط ما را بهم ریخت. مجبوریم با همین بازیکنان کار را جبران کنیم. مشکلی هم با این شرایط ندارم.
نکونام در ادامه با بیان این که تیم رسانه ای ندارد گفت: اگر قرار باشد باشگاه کسی را به من تحمیل کند او را به باشگاه برمی گردانم تا در آنجا خدمت کند. من نفراتم را خوبم انتخاب می کنم و به کسی اجازه دخالت نمی دهم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به آرامش خواهد رسید گفت: مدیران باشگاه هستند و از آنها سوال کنید که چه زمانی آرامش به تیم برخواهد گشت. کل فوتبالم یک طرف، این دو ماه یک طرف. شرایط عجیبی را در استقلال تجربه کردم. 
جواد نکونام در مورد حضورش در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قطعا در این نشست شرکت نخواهم کرد. آقای خانی در مورد ما مصاحبه نکند نمی خواهد جلسه بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.