هافبک های پرسپولیس ایده آل هستند/ گلزنی گولسیانی خوب نیست

هافبک های پرسپولیس ایده آل هستند/ گلزنی گولسیانی خوب نیست

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز گفت: شرایط آب و هوایی اهواز در شهریورماه به همراه وضعیتی که این تیم پس از اخراج سرمربی خود دارد باعث خواهد شد تا پرسپولیس شاهد بازی متفاوتی باشد.
سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص احتمال تفاوت در ترکیب فولاد برای بهبود شرایط فنی‌اش افزود: من فکر نمی‌کنم فولاد بخواهد پرسپولیس را شوکه کند. این تیم شاید دچار تغییرات روحی ناخواسته بابت جدایی علیرضا منصوریان شده باشد اما تغییر اساسی در شیوه تاکتیکی آنها نخواهیم دید. مهم این است پرسپولیس فکر نکن برنده از پیش تعیین شده بازی است.
او با اشاره مجدد به گرمای هوا و رطوبت احتمالی در اهواز تصریح کرد: پرسپولیس باید در نیمه اول خیال خود و هوادارانش را آسوده کند. هر چه از زمان بازی بگذرد شرایط بدنی بازیکنان هم افت خواهد کرد. پرسپولیس نباید توسط فولاد غافلگیر شود در غیر اینصورت کار برای جبران در بازی سخت خواهد شد.

او درباره احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: دلیلی نمی بینم بعد از دو برد و یک تساوی تغییرات کلی به وجود آید. هر بازیکنی در فوتبال روز خوب و بد دارد. نمی‌توانید آن را بزرگ کنید و اشتباهات را گردن فردی خاص بیندازید. هماهنگی بین عناصر سه گانه ترکیب پرسپولیس ایده آل است و می‌تواند آنها را به موفقیت نزدیک کند.
مهاجم پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس درباره عدم موفقیت شهاب زاهدی در سه بازی نخست و گلزنی گئورگی گولسیانی در دیدار با ذوب آهن خاطرنشان کرد: زاهدی نیاز به یک مهاجم تخصصی در کنار خودش و حتی جلوتر از خودش دارد. او خیلی دونده و جنگنده است اما اصلاً نمی‌شود با توجه به ویژگی‌هایی که دارد تنها بازی کند.
درخشان یاد آور شد: گلزنی گولسیانی برای بهبود وضعیت خط حمله پرسپولیس خوب نیست. او یک مدافع است و نمی‌توان روی گلزنی اش برنامه‌ریزی داشت. چاره پرسپولیس گولسیانی یا هر مدافع دیگری نیست. این تیم باید مهاجم بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.