«پاشنه‌آشیل» به استقلال لطمه زد/ منتظر اتفاقات خوب در تعطیلات!

«پاشنه‌آشیل» به استقلال لطمه زد/ منتظر اتفاقات خوب در تعطیلات!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با سه پیروزی و یک شکست از چهار هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم در رده سوم ایستاده است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایطی که پیش از فصل داشت، نتایج قابل قبولی کسب کرده است. با این حال به نظر می‌رسد اختلافی که بین مدیریت باشگاه و کادر فنی این تیم وجود دارد، اتفاقات مثبتی در تیم پرطرفدار تهرانی رخ نخواهد داد.
نتایج قابل قبول در بدترین شرایط
ستار همدانی هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان به خبرنگار مهر گفت: استقلال در بدترین شرایط و با تمام مشکلاتی که داشت توانست نتایج خوبی کسب کند. به جز شکستی که با اشتباه داوری در دیدار با سپاهان نصیبش شد در سه دیدار دیگر ۹ امتیاز کسب کرد تا یکی از سه تیم بالای جدول باشد. البته این امیدواری وجود دارد که این تیم به صدر جدول برگردد.

عملکرد بازیکنان چگونه بود؟
وی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال نیز گفت: درون دروازه حسینی عملکرد فوق‌العاده ایی داشت، مهار دو پنالتی، گل نخوردن در سه بازی نشان داد که از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی قرار دارد و خیال کادر فنی را از درون دروازه راحت کرده است. در خط دفاع استقلال بدون سهرابیان خوب بود اگر چه هنوز نقاط ضعف وجود دارد ولی بطور حتم با تجربه بالای نکونام این ضعف برطرف و خط دفاع به هماهنگی خواهد رسید در خط هافبک و حمله هم استقلال خوب بوده. اگر چند بازیکن جدید اضافه شوند بطور حتم شرایط بهتر هم خواهد شد.
دلایل اعتراض‌های زیاد به داوران
کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اعتراض به قضاوت داوران از هفته اول لیگ گفت: متأسفانه اعتراض به داوری از هفته اول آغاز شد البته که داوران خودشان زمینه‌ساز این اتفاق شدند و سوت‌های اشتباه باعث شد تا تیم‌ها نسبت به عملکرد داوران معترض باشند. نبود سیستم ویدئویی، جوانی تعدادی از داوران و عدم جایگیری صحیح برخی کمک داوران باعث شد تا صدای تیم‌ها در بیاید. هر چه از بازی‌ها بگذرد حساسیت‌ها بیشتر خواهد شد و کار برای داوران سخت‌تر خواهد شد بنابراین باید برای بازی‌های حساس از داوران با تجربه استفاده کرد تا اعتراضات ادامه پیدا نکند.

هواداران وعده‌های پوچ شنیدند
همدانی در خصوص اعتراض و انتقاد هواداران از مدیریت باشگاه گفت: تماشاگران مالک اصلی استقلال هستند آنها در بدترین شرایط کنار تیمشان هستند و انتظار دارند مدیران تیم برای موفقیت استقلال تلاش کنند اما جز وعده‌های پوچ دیگر چیزی ندیدند. اختلاف مدیر عامل با سرمربی که پاشنه آشیل استقلال بود به ضرر تیم تمام شده اما هواداران کنار سرمربی هستند. در سالهای اخیر استقلال از مدیریت غلط ضربه خورده که وضع استقلال به این روز افتاده است.
امید به اتفاقات خوب در تعطیلات
مدیریت استقلال در نقل و انتقالات شکست خورد و این موضوع باعث خشم هواداران شده است. آنها انتظار بیشتری از مسئولان تیم دارند تا خواسته‌های سرمربی را برآورده کند. باید امیدوار باشیم در تعطیلات فیفا دی خبرهای خوب از استقلال بشنویم تا این تیم بتواند بعد از تعطیلات با قدرت بیشتری لیگ را ادامه بدهد
لیگ بیست و سوم با کیفیت شروع شد
هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی اش از عملکرد چهار هفته اول لیگ برتر گفت: لیگ امسال پر گل شروع شد و کیفیت بهتری نسبت به فصل پیش داشته و تیم‌ها فوتبال هجومی تر را به نمایش گذاشتند با توجه به قوانین جدید استفاده از جوانان به سود فوتبال ما خواهد بود، جوانانی که می‌توانند آینده تیم ملی را تضمین کنند البته حضور با تجربه‌ها کنار جوانان لیگ را جذاب‌تر کرده و امیدوارم امسال شاهد ستاره‌ها در فوتبالمان باشیم تا علاقمندان به فوتبال از تماشای این ورزش پر طرفدار بیشتر لذت ببرند.

انتقاد از فهرست تیم ملی همیشه بوده
همدانی در خصوص انتخاب بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، انتقاد از حضور بعضی بازیکنان در تیم ملی خاطر نشان کرد: همیشه بعد از انتخاب بازیکنان از سوی سرمربی تیم ملی به اردو انتقادها صورت می‌گیرد و این موضوع به امروز و دیروز مربوط نمی‌شود، باید بجای انتقاد از تیم ملی حمایت کنیم، بهتر است به سرمربی فرصت بدهیم.
به سرمربی تیم ملی فرصت بدهیم
کارشناس و پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: تیم ملی دو بازی تدارکاتی دارد که می‌تواند به هماهنگی تیم ملی کمک کند. کادر فنی تیم ملی می‌خواهد بازیکنان را محک بزند تا بتواند بهترینها را برای جام ملت‌های آسیا انتخاب کند تا بتوانیم بعد از گذشت ۴ دهه بالاخره دستمان به جام قهرمانی برسد. پس بهتر است انتقاد سازنده کنیم و اجازه دهیم کادر فنی با آرامش از اردوها و بازی‌های تدارکاتی بهترین استفاده را داشته باشد تا به نتیجه مطلوب که همان قهرمانی است دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.