۱۵ دقیقه اول خواب بودیم/ نمره تیمم هزار است

۱۵ دقیقه اول خواب بودیم/ نمره تیمم هزار است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل هوادار با حضور در نشست خبری اظهار داشت: اول از همه این برد را به هواداران تبریک می گویم چرا که این برد برای آنها است. امروز تجریه بازی با حضور تماشاگران را داشتیم که از همه تماشاگران تشکر می‌کنم. حضور آنها امروز در آزادی به ما نیروی مضاعفی داد تا بتوانیم به نحو احسن وظیفه خودمان را انجام دهیم.
وی ادامه داد: در خصوص بازی باید بگویم که در نیمه اول ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ابتدایی را خواب بودیم و همین موضوع باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد. گل زود هنگامی را هم که دریافت کردیم برای ما غیر قابل باور بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بعد از دو گلی که دریافت کردیم سعی کردیم خیلی زود شکل تیمی خودمان را درست کنیم و به بازی برگردیم. در همان نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و توانستیم موقعیت های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کنیم اما نتیجه بازی در نیمه اول به سود هوادار تمام شد.
وی افزود: در نیمه دوم هم با بازیکنان صحبت کردم، آنها توانستند آن چیزی را که خواسته بودیم درون زمین پیاده کنند و پیروز میدان باشیم. تیم هوادار هم تیم بسیار خوبی است، آنها امروز خیلی خوب مقابل ما فوتبال بازی کردند. با بازی که مقابل ما ارائه کردند در ادامه راه می توانند نتایج بسیار خوبی را بگیرند.
نکونام در خصوص کامبک زدن استقلال گفت: من در بین ۲ نیمه هم به بازیکنان خودم گفتم که نباید چنین اتفاقی رقم می خورد که خوابمان ببرد و از حریف عقب بمانیم. تیم ما در نیمه اول بد بازی کرد، کاری به موقعیت هایی که ایجاد کردیم ، ندارم. بازیکنان کاری را باید انجام می دادند و حضور تماشاگران هم بی دلیل نبود، چرا که حضور آنها به بازیکنان کمک می‌کند تا دقیقه آخر برای رسیدن به برتری بجنگند.
وی ادامه داد: امروز دیدیم که فوتبال با تماشاگر چقدر می تواند فرق کند. ما وقتی میزبان هستیم حقمان است که در حضور تماشاگران بازی کنیم. شما نگاه کنید امروز بعد از گذشت ۶ هفته برای اولین بار مقابل هواداران خودمان بازی کردیم که اصلا برای تیمی مانند استقلال خوب نیست. امیدوار شرایط به گونه ای باشد که در همه بازی های لیگ برتر شاهد تماشاگر باشیم و مردم از فوتبال لذت ببرند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مهرداد محمدی و آمدنش به استقلال عنوان کرد: مهرداد بازیکن با کیفیتی است، بازیکنانی که گران قیمت هستند همیشه با کیفیت بوده‌اند. شما بروید ببینید سال گذشته ۲۰ گل استقلال را چه کسانی زده‌اند. همیشه گران قیمت ترین بازیکنان در دنیا در پست خط حمله بازی می‌کنند. مهرداد محمدی جزء بازیکنان با کیفیت است، حتی زمانی که در فولاد بودم با او صحبت کردم که به فولاد بیاید در آن جا فوتبال بازی کند ولی نیامد.
نکونام درباره اشتباه ایمان سلیمی گفت: من نمی خواهم در خصوص تک تک بازیکنانم حرف بزنم برای من نتیجه بازی مهم است و امروز همه بازیکنانم زحمت کشیدند و اشتباهی هم که سلیمی انجام داد اصلا برای ما مهم نیست. او هم بازیکن خوب و با کیفیتی است و اشتباه در فوتبال برای هر بازیکنی وجود دارد.
وی در خصوص میزبانی استقلال در خارج از تهران گفت: من خبری در خصوص این مسائل ندارم و فقط صحبت هایی که خودم دارم را انجام می دهم. امروز کیفیت زمین آزادی بسیار خوب بود. من از مسئولان ورزشگاه آزادی تشکر میکنم و نمی دانم در گذشته چه اتفاقی برای این زمین رخ داده بود. همه ما لذت بردیم از فوتبالی که امروز بازی کردیم.
نکونام تاکید کرد: ما از تهران بیرون برویم به سود تیم های دیگر می شود چرا نباید از تماشاگران خودمان استفاده کنیم؟ استادیوم به ما معرفی کنند در تهران ما هم قبول می‌کنیم که بازی کنیم اما وقتی نیست در همین آزادی از حریفان خودمان میزبانی خواهیم کرد.
سرمربی استقلال افزود: قبول داریم که ورزشگاه خوب وجود ندارد اما نباید ضرر آن را استقلال بدهد ما باید از میزبانی خود دفاع کنیم. اگر قرار است این ورزشگاه را هم از ما بگیرند دستانمان را بالا می بریم و می‌گوییم نمی خواهیم جام بگیریم.
نکونام در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنانی که می خواستید را جذب می کردید تیم بهتری داشتید، گفت: ببینید تنها بازیکنی که می خواستیم قبل از فصل بگیریم مهرداد محمدی نبود، ما هم چند بازیکنی را که مد نظر داشتیم را توانستیم جذب کنیم. بازیکن با کیفیت قطعا در کسب نتیجه بسیار تأثیر گذار است. زمانی که من صحبت می کردم بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم برای این بود که می دانستیم لیگ پر فشاری داریم و باید برای حفظ بازیکنان خودمان تلاش می کردیم.
وی تصریح کرد: نگاه من به تیم مثبت است و شرایط تیمی خیلی خوبی را داریم امروز هم حامدی فر به محض ثبت قراردادش برای استقلال بازی کرد و به ما کمک کرد. در ادامه تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به خود و باشگاه می‌دهید گفت: در خصوص عملکرد خودم که نظری نمی‌دهم و در خصوص مدیریت هم کار مدیریتی است و نمیتوانم اظهار نظر کنم. فقط در خصوص تیم می توانم بگویم که این تیم نمره‌اش ۱۰۰۰ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.