نکونام بهانه دست آقایان ندهد/ نقطه مثبتی که به استقلال کمک کرده

نکونام بهانه دست آقایان ندهد/ نقطه مثبتی که به استقلال کمک کرده

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: یک دیدار تماشایی و پر از اتفاقات ریز و درشت را شاهد بودیم. استقلال شروع خوبی داشت و کاملا بر بازی مسلط بود و چند موقعیت هم بدست آورد که استفاده نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول آلومینیوم هم از فشار استقلال بیرون آمد اما حملات این تیم خیلی تاثیر گذار نبود. در نیمه شاهد همه چیز بودیم از لحظات حساس ، درگیری بازیکنان ، اخراج مرادمند و ۱۰ دقیقه وقت اضافه که باعث شد تا هواداران در ورزشگاه میخکوب شده و دقایق پر استرسی را سپری کنند.
وی در خصوص عملکرد خط دفاع استقلال گفت: با توجه به ۱۰ نفره شدن آبی‌ها و اخراج مرادمند که یکی از مهره های اصلی خط دفاع استقلال بود آلومینیوم فشار زیادی برروی دروازه استقلال بوجود آورد اما نظم و آرایش تیمی استقلال بهم نخورد و آبی‌ها توانستند ۱۰ دقیقه وقت اضافه را هم بدون اشتباه پشت سر بگذارند تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.
مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: استقلال راحت گل نمی‌خورد. ضمن اینکه این تیم بعد از گل خوردن و یا تحت فشار بودن شیرازه اش از هم نمی پاشد. البته نباید از عملکرد حسینی هم به راحتی بگذریم. او عملکرد خوبی در این فصل داشته و در بازی مقابل آلومینیوم هم بدون اشتباه ظاهر شد.
فلاحت زاده در خصوص قضاوت این دیدار و اتفاقاتی که رخ داد گفت: داوری ها در فوتبال ما مدتهاست جنجالی و حاشیه ساز شده و همه تیمها چه برنده و چه بازنده از قضاوت‌ها ناراضی هستند. در دیدار استقلال و آلومینیوم اراک اوج اشتباهات داوری را دیدیم و چون داور نتوانست بازی را مدیریت کند کار به جنجال کشیده شد.
وی ادامه داد: کمیته داوران برای دیدارهای حساس باید از داوران با تجربه استفاده کند ، متاسفانه فوتبال کمبود داوران با تجربه را دارد و این اعتراضات نشان می دهد که بجز کمبود داوران با تجربه به سیستم وار هم نیاز مبرم وجود دارد ، بطور حتم هرچه لیگ به جلو پیش میرود حساسیت بازیها بیشتر می‌شود بنابراین کمیته داوران باید در چینش داوری دقت بیشتری از خود نشان دهد.
کارشناس فوتبال در خصوص محرومیت نکونام بخاطر صحبت علیه داوری گفت: نکونام مربی با تجربه ای است و نباید بهانه دست آقایان بدهد ، این روزها همه تلاش می کنند تا استقلال نتیجه نگیرد. پس نباید مجموعه استقلال هم به آنها کمک کند ، نکونام سختی زیادی را تحمل کرده و نتایج خوبی هم گرفته بنابراین باید آرامش خود را حفظ کند ، حضور او کنار زمین به بازیکنان کمک می کند پس از او می خواهیم که دیگر وارد حاشیه نشود و تنها تمرکزش برروی عملکرد تیمش باشد.
فلاحت زاده در مورد دیدار هفته نهم استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: درست است که شمس آذر در رده دهم جدول است اما استقلال نباید این حریف را دست کم بگیرد و خود را از پیش برنده بداند ، همه بازیها سخت است و آبی ها باید با تمام توان به مصاف حریف برود تا بتواند سه امتیاز را از آن خود کند ، با توجه به اینکه شمس آذر میزبان است بدنبال این است که از میزبانی خود استفاده کند و نتیجه مورد نظر را کسب کند بنابراین کار برای استقلال سخت است و باید با برنامه ریزی دقیق به مصاف حریف برود.
کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد بلانکو در اولین حضور رسمی اش در استقلال گفت: قضاوت در مورد این بازیکن زود است. او در شرایطی به میدان آمد که استقلال تحت فشار بود و باید منطقی دفاع می‌کرد. فشار تماشاگر ، فشار حریف و اتفاقات دیگر باعث شد تا نتواند خودش را نشان دهد. البته ما چون در تمرینات نیستیم نمی‌توانیم قضاوت کنیم اما اعتقاد دارم این بازیکن می تواند مهره تاثیرگذاری برای استقلال باشد به شرطی که به او زمان دهیم و اجازه دهیم با سایر بازیکنان به هماهنگی کامل برسد.
فلاحت زاده در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در دو دیدار گذشته ۶ امتیاز کسب کرد که آن را مدیون حمایت حرفه ایی هوادارانش است ، آنها فقط تیم را حمایت کردند وارد حاشیه و توهین به حریف و داور نشدند و با تشویق بی امان خود یکی از علل اصلی موفقیت استقلال شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.