شرکت ملی مس با سرعت در مسیر توسعه

مدیرحوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در راستای جهاد تبیین موضوع امیدآفرینی را دنبال می‌کنیم و با برنامه‌هایی همچون بازدید نخبگان کشور از مجتمع‌ها و طرح‌های توسعه‌ صنعت مس، با سرعت در مسیر پیشرفت گام برمی‌داریم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدجواد خلیلی بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر رشد تولید، به طور جدی در حال پیگیری هوشمندسازی معادن هستیم؛ ضمن اینکه با طرح‌های توسعه در دست اجرای شرکت ملی صنایع مس ایران، قطعا شاهد افزایش اشتغال‌زایی خواهیم بود.

وی افزود: تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲، بالغ بر ۲۲۲ هزار متر حفاری از سوی شرکت ملی مس انجام شده، در حالی که کل عملکرد سال گذشته ۲۰۰ هزار متر بوده است؛ نکته مهم دیگر اینکه بزرگ‌ترین گمانه اکتشافی را به عمق دو هزار و ۳۶ متر در سال، شهریور ماه سال جاری حفر کردیم.

مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: در هفت ماهه سال جاری بیش از ۶۸ همت فروش داشتیم؛ در حالی که طی مدت مشابه سال گذشته، میزان فروش ۴۵ همت بود و این مسئله نوید سود خوبی برای سهام‌داران شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.