اعلام طرح های برگزیده فراخوان طراحی مرکز ساخت و تجارت فلزات کرمان

پس از بررسی هیات داوران، طرح های برگزیده فراخوان طراحی مجتمع فرهنگی و مرکز ساخت و تجارت فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌های کرمان انتخاب و سه طرح برگزیده اول معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، جلسه داوری نهایی فراخوان طراحی مجتمع فرهنگی و مرکز ساخت و تجارت فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌های کرمان روز پنج شنبه ۲۵ آبان‌ماه در محل ساختمان مرکزی شهرداری کرمان برگزار و سپس طرح های برتر معرفی شدند.

مهدی حجت، علیرضا عینی‌فر و شاهین حیدری، اعضا هیات داوران پس از بررسی طرح‌ها و اسناد مربوط به هر طرح، با در نظر گرفتن فضای اجتماعی و بافت تاریخی محل اجرای پروژه و استانداردهای لازم برای ساخت سازه مذکور، از بین ۶ طرح واصله، سه طرح را به عنوان طرح های برگزیده انتخاب و معرفی کردند.

لازم به یادآوری است به واسطه قرار گرفتن محل احداث پروژه در بافت سنتی و تاریخی کرمان و لزوم طراحی ویژه برای سازه مذکور، طراحی این پروژه در قالب یک فراخوان محدود اعلام و مراحل داوری و انتخاب طرح های برگزیده طبق پروتکل‌های تعریف شده برگزار شد.

همچنین مجتمع مذکور که با مشارکت هلدینگ مس سرچشمه و شهرداری کرمان و نظارت و هماهنگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان ساخته می‌شود و به واسطه کاربردهای مختلفی که در طراحی آن لحاظ شده است تاثیرات مثبت و قابل توجهی در رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم کرمان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.