دیدار بازنشستگان مس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت:
“منتخبین و نمایندگان بازنشستگان سیمای جمع کثیری از ایشان را نشان می‌دهد و سخنشان سخن همه است.”
به گزارش روابط‌عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر خرمی شاد عصر پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه در نشستی صمیمانه با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی شرکت مس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی و عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، اعضای هیئت‌مدیره موسسه صندوق بازنشستگی مس و اعضای هیئت‌مدیره کانون بازنشستگی مس برگزار شد مشارکین و جمعی از بازنشستگان صندوق مس در محل سالن اجتماعات صندوق به بیان برخی مشکلات و مسائل خود پرداختند.
در ابتدای این دیدار زند وکیلی به نمایندگی از بازنشستگان سرفصل مطالبات بازنشستگان را مطرح کرد و در ادامه دکتر خرمی شاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی‌وقفه ایشان در به ثمر رساندن اهداف شرکت مس در حین خدمتشان گفت صندوق مس خصوصی است و پایمال‌کردن حق مشارکین صندوق حق‌الناس است. خرمی شاد قبول مدیریت صندوق از سوی دکتر علیخانی را در این شرایط سخت چیزی جز خدمت ندانست و از وی بابت این مهم تشکر کرد.
وی بر صیانت از اموال و اشتغال‌زایی فرزندان مشارکین با لحاظ اولویت تأکید کرد و افزود: از انجام کار سلیقه‌ای بپرهیزیم و تبعیض را به‌هیچ‌عنوان تحمل نکنیم. از خرد جمعی در اجرای تصمیمات به‌ویژه تجارب مشارکین بهره بگیریم و این را به همه مدیران و شرکت‌های تابعه توصیه کنیم. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر لزوم احیای فصل ۱۱ بازنشستگی تأکید کرد: فصل ۱۱ بازنشستگی به طور ویژه و از طریق شورای مشورتی مجرب در حال بررسی کارشناسی است. وی بر مولدسازی دارایی‌های صندوق و توجه ویژه به ایثارگران و خانواده‌های شاهد بازنشسته تأکید کرد و ایشان را مایه برکت مس و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست، تسریع و صدور دستور پرداخت وام مستمری‌بگیران متوفی و تحت تکفل‌های ایشان هم در این جلسه توسط ایشان صورت گرفت.


وی افزود: هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین علی (ع) مراسم جشنی با حضور تمامی بازنشستگان و خانواده ایشان و به‌قصد دیدار عمومی با تمام مشارکین برگزار خواهیم کرد.
دکتر خرمی شاد ادامه داد: به فضل الهی و با تلاش همکاران و مدیرعامل صندوق بازنشستگی دکتر علیخانی و همچنین با دعای خیر همه شما انشا الله به‌زودی خبر خوش لغو مصوبه الحاق صندوق را بشنویم.
در ادامه این دیدار دکتر احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس نیز ضمن تقدیر از حضور دکتر خرمی شاد در جمع نمایندگان پیش‌کسوتان مس اولویت کاری خود را بازگرداندن آرامش به جمع بازنشستگان مشارک صندوق دانست و از تدبیر ویژه و دستور بررسی کارگروه کارشناسی توسط دکتر خرمی شاد پرتلاش برای احیای مجدد فصل ۱۱ بازنشستگی و الحاق دوباره آن به اساسنامه شرکت مس تشکر کرد.
وی ادامه داد: استفاده از توان مشورتی پیش‌کسوتان در جهت مولدسازی اموال و املاک و همچنین ساماندهی اعضای هیئت‌مدیره‌های شرکت‌های تابعه بر اساس تخصص و سابقه کاری مرتبط و همچنین اشتغال فرزندان بازنشستگان بر طبق ضوابط از اولویت‌های کاری ما در صندوق است.
علیخانی تأکید کرد: صندوق شرعاً متعلق به مشارکین است و تمام تولید و راهبری مس به‌واسطه شرکت‌های ذیل صندوق است که در راستای شعار سال و حسب منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در جهت رشد و افزایش تولید و اصل ۴۴ قانون اساسی حرکت می‌کند و برگشت صندوق هم برای مشارکین و هم برای شرکت مس مفید و لازم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.