دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس با مدیر مجتمع مس شهربابک

به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ سی‌ام آبانماه ۱۴۰۱ مهندس محسن یزدانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس و هیئت همراه با مهندس حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک دیدار و گفتگو کرد.

یزدانی در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های توسعه موسسه صندوق بازنشستگی مس، خواستار ایجاد بستر مناسب جهت افزایش روابط متقابل با مجتمع‌‌های مس برای استفاده از توان مهندسی و خدمات پیمانکاری شرکت‌های زیرمجموعه موسسه صندوق بازنشستگی مس شد.

وی افزود، یکی از سیاست‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس که به صورت جدی دنبال آن هستیم،‌ استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجتمع‌های مس، بخصوص مجتمع مس شهر بابک در راستای ایجاد درآمد پایدار برای موسسه صندوق بازنشستگی مس و بازنشستگان محترم شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان ذی‌نفعان اصلی این صندوق، است.

محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس و هیئت همراه به معرفی ساختار مجتمع مس شهربابک پرداخت و متقابلاً خواستار همکاری هرچه بیشتر صندوق بازنشستگی مس با مجتمع مس شهربابک شد. وی همچنین توسعه همکاری‌های بیش از پیش با مجموعه شرکت‌های تابعه موسسه صندوق بازنشستگی مس را از برنامه‌های این مجتمع عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.