توضیحی درباره وضعیت ترمیم حفاری‌های خیابان‌های اهواز

حجت‌الله زارع‌زاده اظهار کرد: آسفالت سرد کیسه‌ای یک فرصت و راهبرد مناسب برای پر کردن چاله‌های کوچک و در نهایت ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متری است یعنی اگر چاله‌ای در حد یک مترمربع یا بیشتر باشد، آسفالت سرد مناسب پر کردن آن نیست.

وی با بیان اینکه در برخی جاها کیفیت کار ترمیم خیابان‌های اهواز پایین بوده است، افزود: پیش از این، شورای شهر تاکید کرد که آموزش‌های لازم به نیروهای اجراکننده داده شود اما با وجود آموزش‌های ارائه‌شده، در برخی جاها دقت نظر لازم اعمال نشده است. البته در برخی موارد نیز کار ترمیم و آسفالت به خوبی اجرا شده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: کیفیت آسفالت سرد خوب است و نحوه ریختن آسفالت سرد بسیار ساده است اما ملاحظاتی دارد که در برخی نقاط شهر اهواز به درستی اجرا نشده است. به طور مثال چاله‌های بزرگ را با این آسفالت پر کرده‌اند که این آسفالت مناسب این چاله‌ها نیست یا تعدادی از چاله های خیابان را پر کرده و برخی رها شدند.

زارع زاده بیان کرد: در این راستا مسئولان را صدا زدیم و نکات مورد نیاز را گوشزد کردیم و با تعدادی از مسئولان نیز برخورد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت سرد تمام شده و با آغاز گرمای هوا، لکه‌گیری با آسفالت گرم در دستور کار است.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.