افزایش تولید محقق شد

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، آمار مقایسه‌ای تولید در کارخانه‌ی ۴ در اردیبهشتِ ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۹ هزار و ۲۲۳ تن تولید در این کارخانه انجام شده است‌. مطابقِ آمارها، در اردیبهشتِ ۱۴۰۲ این میزان به ۱۹ هزار و ۱۵۵ تن رسیده است.

با این حال تولید در کارخانه‌ی ۴ نسبت به معادلِ اردیبهشت ماه در ۱۴۰۱، افزایشِ ۲۰۷ درصدی را به همراه داشته است. همچنین آمارِ تولیدِ کارخانه‌ی ۴ در اردیبهشتِ ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته نیز افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

کارخانه‌های پوشش نیز در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به میزانِ ۴۴ هزار و ۷۲۲ متر مربع پوشش دهی داشته که این میزان در اردیبهشت ۱۴۰۲ به ۹۵ هزار و ۴۰۴ متر مربع معادلِ ۲۱۳ درصد افزایش یافته است .

برپایه‌ی گزارش‌های مدیر تولیدِ شرکت لوله سازی اهواز، کارخانه‌ی شماره ۳ (ERW) نیز در اردیبهشتِ ۱۴۰۱ توانست ۹۸۵ تن تولید را ثبت کند که این میزان در اردیبهشتِ ۱۴۰۲ به ۱ هزار و ۵۷۶ تن معادلِ ۶۰ درصد افزایش را به دنبال داشته است.

در همین راستا حمید احمدی، مدیر تولید شرکت لوله سازی اهواز با بیان اینکه در راستای تحققِ شعار سال و رشد تولید، پرسنل خدوم و جهادی شرکت لوله سازی اهواز در زمینه‌ افزود: کارکنان خطوط تولید در حوزه ساخت و پوشش برای تعالیِ این شرکت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری با انجام تلاشِ مضاعف توانستند درکارخانه‌ی ۴، کارخانه‌ی ۳ و پوشش، بصورتِ صد در صد تولید را نسبت به اردیبهشت ماهِ سالِ ۱۴۰۱ افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.