دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان: ساختمان‌های ناایمن در اهواز شناسایی می‌شوند

صادق جعفری چگنی در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشی از اقدامات دستگاه قضایی اظهارکرد: چند ساختمان ناایمن در اهواز شناسایی شده است که به عنوان مثال ساکنان ساختمان “عدالت ۲” در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز تا زمان ایمن سازی ساختمان در مکان دیگری اسکان داده شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به ورود دادستان به موضوع تامین سهمیه بنزین یورو چهار در اهواز افزود: دادستانی برای افزایش سهمیه بنزین یورو چهار و سوپر در اهواز بررسی های لازم را در دستور کار قرار داده است. شاید به صورت مستمر این نوع بنزین در اهواز عرضه نشود اما عرضه آن به صورت نوبتی در جایگاه های سوخت انجام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان افزود: بنزین یورو چهار و سوپر در کلان شهرها برای کاهش آلودگی هوا استفاده می‌شود و در همین راستا توزیع این نوع بنزین در اهواز پیگیری شد.

جعفری چگنی در ادامه با اشاره به ورود دادستانی به موضوع ریزگردها در استان افزود: کیفرخواست تعدادی از پیمانکاران اداره منابع طبیعی استان به دلیل ترک فعل و کوتاهی در خصوص پروژه مقابله با ریزگردها صادر شد.

پیگیری پرونده‌های مرگ ۲ کودک در شبکه فاضلاب اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین برخوردها و پیگیری‌های حقوق عامه از سوی دستگاه قضا در شرکت آب و فاضلاب استان بوده است بیان کرد: در ابتدای امسال ۲ کودک به دلیل سقوط در شبکه فاضلاب اهواز جان خود را از دست دادند که رسیدگی قضایی به این حوادث در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کیفرخواست مربوط به پرونده فوت پسر بچه فوت شده در شبکه فاضلاب اهواز صادر شده است ادامه داد: همچنین کیفرخواست مربوط به پرونده حادثه فوت دختر بچه در کانال فاضلاب نیز به زودی صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.