لزوم ارائه الکترونیکی خدمات اداری خوزستان در تعطیلی‌های خاک و گرما

محمد خانچی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های هوشمندسازی در مدیریت شهری اهواز اظهار کرد: هر چند از بسیاری از موضوعات عقب هستیم اما روند مطلوبی آغاز شده که امیدبخش است.

وی افزود: در صورتی که هوشمندسازی انجام شود بسیاری از مشکلات مانند متروپل که عدم شفافیت و دور زدن قوانین در آن کاملا مشهود است را نخواهیم داشت بنابراین هر چه خدمات شفاف‌تر ارائه شوند، هم مردم راحت‌تر خدمات را دریافت می‌کنند و هم ما خدمات بهتری به مردم ارائه می کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به شرایط گرمای هوا و گرد و غبار در استان خوزستان گفت: چنین مسائلی موجب ضعف در ارائه خدمات عمومی به مردم می‌شود. در زمانی که گاه به دلیل گرد و غبار ادارات تعطیل می‌شوند، فعالیت اداری مردم مختل می‌شود بنابراین اگر امکان دریافت خدمات به صورت الکترونیکی فراهم شود، روند خدمات‌دهی نیز بهتر و مطلبوب‌تر می‌شود.

خانچی بیان کرد: اهواز می‌تواند محرک همه شهرداری‌ها و شوراهای استان خوزستان باشد زیرا بسیاری از شوراها و شهرداری‌ها به شهرداری اهواز نگاه می‌کنند و هرکاری این ارگان انجام دهد، آن‌ها نیز این کار را دنبال می‌کنند بنابراین این اقدام مجموعه شهرداری اهواز در هوشمندسازی مدیریت شهری می‌تواند تاثیرگذاری خوبی در تسریع تبدیل خوزستان به مدل خوب مدیریتی هوشمند و الکترونیک داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.