کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت روغن در خوزستان

آقارضا فتوحی در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور همه دستگاه های اجرایی استان جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

وی افزود: پیگیری های ویژه ای برای کولرهای در اختیار سازمان اموال تملیکی در استان انجام شده تا این کولرها میان دستگاه های اجرایی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی و… توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: این کولرها باید براساس نیاز بخش ها و همچنین براساس ضوابطی توزیع شوند تا قیمت کولر با توجه به وضعیت گرمای هوا در استان پایین بیاید.

فتوحی عنوان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شده در تلاش هستیم تا وضعیت این کولرها تعیین تکلیف شود.

اقلام پرمصرف ایام محرم و صفر به اندازه کافی وجود دارد

وی با اشاره به کالاهای اساسی مورد نیاز در استان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر اقلامی مثل شکر، برنج و مواد پروتئینی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: روغن در استان تا سقف ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است و در روزهای آینده نیز این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

فتوحی عنوان کرد: باید شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید مرغ مازاد همه واحدهای تولیدی برای حمایت از تولید اقدام کند و در مواقع موردنیاز در اختیار مردم قرار دهد.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.