هم افزایی و همدلی ضرورت تعامل سازنده

در یکسال گذشته و با وجود فراز و نشیب های مختلف شرکت فولاد اکسین که از جمله مهمترین شرکت های صنعتی در استان خوزستان است، شاهد تعامل و ارتباط سازنده این شرکت و رسانه های استان بودیم و برخلاف برخی شرکت های بزرگ دیگر، نوعی هم افزایی و همدلی میان رسانه های استان بعنوان نمایندگان افکار عمومی و این شرکت فولادی بوده ایم که در این میان رابطه مثبت و سازنده مدیر روابط عمومی این شرکت و اهالی رسانه نقش بسیار تعیین کننده ای داشته است.

حضور وی در جلسات و ارتباط مستقیم با رسانه ها در این مدت باعث حمایت اکثریت قریب به اتفاق روزنامه نگاران و سردبیران استانی از وی شده و در ایجاد فضای آرامش نسبت به این مجموعه صنعتی علیرغم برخی مشکلات پیش آمده در آن نقش مهمی ایفا نموده است.

همه اینها در حالیست که در این مدت در برخی صنایع و از جمله شرکت های فولادی دیگر، بدلیل عدم تنظیم رابطه مناسب میان رسانه ها و آن شرکتها و عدم همراهی رسانه ها، شاهد بازخوردها و انتشار اخبار منفی و حاشیه های فراوان در خصوص آنان بوده ایم.

گرچه یک یا دونفر خاص با اغراض شخصی تلاش کرده اند تا در این مجموعه ی صنعتی نیز تنش هایی ایجاد کنند اما بدلیل حمایت ها و همراهی قاطبه رسانه های استان از مدیر روابط عمومی اکسین، آن افراد نیز نتوانسته اند به خواسته خود دست یابند و فضای غالب رسانه ای در همراهی با فولاد اکسین قرار دارد.

امیدواریم روابط عمومی فولاد اکسین همین رویه تعاملی را همچنان ادامه دهد و دیگر شرکت های صنعتی موجود در استان هم از این رویه استفاده نمایند.

زاگرس آنلاین نیز همچون دیگر رسانه های استانی در این زمینه برای حمایت از تلاشگران عرصه صنعت در میدان خواهد بود و از هر تلاشی برای تداوم این تعامل میان صنایع استان و رسانه ها حمایت خواهد نمود و انتظار دارد مسئولان جدید این شرکت نیز که دارای سوابق روشنی در سالهای قبل و در مناصب قبلی هستند، حامی روابط عمومی و تداوم این ارتباط سازنده باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.