جمع آوری نخاله‌های ساختمانی مطالبه جدی شورای شهر اهواز از شهرداری است

سیاوش محمودی در هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی کلانشهر اهواز در صحن علنی این شورا، با اشاره به الزام شهرداری اهواز برای تعیین زمان بندی به منظور جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح معابر اهواز افزود: ۱۹ مهر امسال نشستی پیرامون نخاله های ساختمانی برگزار شد و شهرداری در آن جلسه ملزم شد در مدت ۱۰ روز برنامه زمان بندی را برای پاکسازی و جمع‌آوری نخاله ها به تفکیک مناطق به این شورا اعلام کنند.

وی همچنین گفت:آموزش نیروهای انسانی شهرداری و انتقال تجربه میان مجموعه شهردای اهواز با سایر کلانشهرها از جمله اقدامات ارزشمندی است که در ماه های اخیر به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که این رویه مورد حمایت مدیریت شهری است.

وی در بخش دیگری از این نشست ادامه داد: مدیریت شهری اهواز به دلیل اهمیت آموزش و پرورش و نگاه ویژه به مسایل فرهنگی و آموزشی، خود را در کنار مجموعه آموزش و پرورش استان می داند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مشترک مدیریت شهری و آموزش و پرورش گفت: اهمیت و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش به صورت جدی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر اهواز است به همین دلیل نگاه مثبتی برای حل مشکلات آموزش و پرورش در شورای شهر اهواز وجود دارد.

محمودی با پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش برای آغاز همکاری مشترک میان این ۲ نهاد بیان کرد: با توجه به نگاه مثبت مدیریت شهری و همچنین وجود ظرفیت های متعدد، استفاده از این ظرفیت ها می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل شورای شهر اهواز برای کمک به آموزش و پرورش افزود: شهرداری اهواز آمادگی کامل برای تامین وسایل حمل و نقل دانش آموزان به اردوهای درون شهری و استانی را دارد.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز همچنین، حضور گسترده ، میلیونی و کم سابقه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۱۳ آبان را نمایش پشتیبانی از ولایت ، نظام و ارزش ها دانست و گفت: در روزهای اخیر چند گروه تروریستی در خوزستان و استان های دیگر توسط دستگاه های اطلاعاتی متلاشی شد که این اقدامات قابل تقدیر است.

 

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.