هنرمندان در صف اول مقابله با توطئه‌های فرهنگی هستند

سردار پاسدار حسن شاهوارپور در نخستین یادواره شهدای هنرمند خوزستان در سالن همایش‌های منطقه آزاد اروند بیان کرد: هنرمندان به عنوان افسران جنگ نرم و کسانی که تخصص هنری دارند در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، نقش تاثیرگذار دارند.
وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی با ما در حال جنگ است و چون می‌داند در جنگ سخت شکست خواهد خورد و نمی‌تواند ضربه‌ای به کشور بزند با روش‌های جدید علیه کشور فتنه انگیزی می‌کند.
سردار پاسدار شاهوار پور رسالت هنرمندان را در مقابله با فتنه انگیری‌های دشمنان تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از طریق رسانه و با انواع طرح و برنامه‌های متنوع هنری علیه کشور در حال فتنه انگیزی هستند که باید با هنر جواب آنان را داد و این هنرمندان کشور هستند که با کارهای هنری می‌تواند دشمن را ناکام کنند.
وی با بیان اینکه امروز باید محکم و استوار در برابر دشمن ایستاد ادامه داد: در فتنه اخیر هنرمندان گوش به یاوه گویی دشمن ندادند و آنان را ناامید کردند و اثبات کردند دشمن نمی‌تواند صف ما بشکند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و یا تسلیم شدن در برابر خواسته آنان و پذیرش ذلت را ۲ راه پیش روی ملت ایران دانست و بیان کرد: امام حسین (ع) در برابر یزید ایستاد و جان خود، فرزندان و یارانش را تقدیم کرد و هیچگاه ذلت را نپذیرفت تا دین اسلام پایمال نشود و ملت ایران اسلامی نیز ادامه دهنده راه آن حضرت هستند.
وی افزود: مردم متعهد و انقلابی ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد تا آنچه در اشغال خرمشهر در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد تکرار شود؛ امروز خرمشهر نماد وحدت و حمایت از ولایت فقیه است و همه اقوام دست به دست هم و پشت سر هم در برابر دشمن ایستاده‌اند.
وی به نقش عشایر خوزستان به ویژه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: عشایر خوزستان مدافع این مرزو بوم هستند و در صفی واحد در دفاع از ولایت ثابت قدم ایستاده‌اند.
نخستین یادواره شهدای هنرمند خوزستان با عنوان “رقص خون” به منظور پاسداشت مقام شامخ بیش از ۲۰۰ هنرمند شهید خوزستان و بیش از ۴۰ شهید منطقه آزاد اروند، برگزار شد.
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.