آبرسانی به روستاهای شادگان به کجا رسید؟

محمد رضا کرمی نژاد در خصوص اجرای پروژه های آبفا در شادگان اظهار کرد: دولت سیزدهم در بخش آبرسانی به روستاهای خوزستان پیشتاز است و در این زمینه با اقدامات انجام شده و پیگیری های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی پروژه های آبرسانی و فاضلاب در این شهرستان با سرعت در حال اجرا است.
وی افزود: پروژه آبرسانی در منطقه خروسی شمالی که شامل اجرای ۷ کیلومتر خط لوله است اخیرا به اجرا رفته است و باقی طرح ها نیز در مناطق مختلف شادگان در مرحله اجرا هستند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبرسانی به دهستان جفال با ۲۳ روستا و ۳۳ کیلومتر خط لوله تا هفته آینده، تکمیل و کمبود آب شرب حدود ۲۶ هزار نفر برطرف خواهد شد.
کرمی نژاد عنوان کرد: در بخش مرکزی شهرستان شادگان پروژه های آبرسانی به سرعت در حال اجرا است و عملیات زیرسازی و آسفالت ترمیم نوار حفاری در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به پروژه تامین آب شرب روستای مسعودی شادگان، افزود: این پروژه با ۷ کیلومتر خط لوله مورد نیاز در حال اجرا است. همچنین اجرای پروژه آبرسانی دهستان منصوره شادگان نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در بخش مرکزی شهر شادگان تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شوند بسیار اندک است که با اجرای پروژه ها در بخش مرکزی مشکل این روستاها در تامین آب شرب برطرف و آب آنها پایدار خواهد شد.
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.