اهواز برای نوروز آماده نیست / تذکر کتبی شورا به شهردار

سیاوش محمودی در صد و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: در آستانه پایان سال هستیم اما هنوز شهر آماده نوروز نیست بنابراین انتظار می‌رود شهرداری اهواز در یک ماه باقی‌مانده تا پایان سال، در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، روشنایی، آسفالت و معابر تمهیدات لازم را بیندیشد و شهر آماده نوروز ۱۴۰۲ شود.
 
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود کار برای آماده‌سازی شهر با سرعت پیش برود، افزود: همچنان در بوستان‌ها و میادین آمادگی لازم وجود ندارد و تذکرات لازم به شهرداری و نامه کتبی برای شهردار ارسال شده است. باید مجموعه ولی‌عصر، شهروند، پارک حجاب، پارک لاله و بلوارهای ساحلی اهواز برای نوروز ۱۴۰۲ آماده شوند و مجموعه‌هایی که هنوز آماده بازگشایی نیستند نیز آماده شوند.
 
رئیس شورای شهر اهواز گفت: مجموعه شهرداری وعده داده است تا ۱۵ اسفندماه نخاله‌ها از سطح شهر و معابر جمع‌آوری می‌شوند؛ امیدواریم شهردار و مجموعه شهرداری به این وعده خود عمل کنند زیرا این نخاله‌ها موجب آزار و اذیت مردم شده و چهره شهر را نازیبا کرده است. انتظار می‌رود کار اجرایی قراردادهای آسفالت چهار منطقه که منعقد شده‌اند نیز در این هفته آغاز شود.
 
محمودی با اشاره به ورود اتوبوس‌های جدید به شهر، بیان کرد: هنوز اتوبوس‌هایی که در ۲۲ بهمن‌ماه رونمایی شدند در خدمت مردم قرار نگرفته‌اند که باید هر چه سریعتر این اتوبوس‌ها وارد چرخه فعالیت شوند. اینکه مردم رونمایی این اتوبوس‌ها را ببینند اما فعالیت اتوبوس‌ها را نبینند، خوب نیست. امیدواریم تمهیدات لازم برای آمادگی شهر برای شهروندان و مهمانان نوروزی اندیشیده شود.
 
 
 
 
منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.