اپلیکیشن اندروید تعاونگر منتشر شد

سیدحمید مجتبائی – زاگرس آنلاین

به گزارش سایت تعاونگر ، مدیر سایت تعاونگر به اعلام این خبر افزود :

اپ اندروید تعاونگر برای استفاده عموم مشتریان و فروشندگان در سراسر کشور معرفی و رونمایی شده است .این وبسایت که به معرفی محصولات تعاونگران و فعالان عرصه تعاون مشغول است توانسته جایگاه مناسبی در فروش محصولات تعاونگران در کشور بدست آورد .

مدیر سایت تعاونگر با اشاره به این مطلب افزود : سهم بخش تعاونی می بایست بر اساس تعاریف قانونی و اصل ۴۴ قانون اساسی به عدد ۲۵ درصد از اقتصاد کل کشور برسد و هم اکنون بخش تعاون یکی از پتانسیل های عظیم رشد و توسعه کشور محسوب می شود .

مجتبائی در بخش دیگری از سخنانش به انگیزه های معنوی و فرا مادی بخش تعاون اشاره کرد و گفت : رمز موفقیت و پیشرفت در اقتصاد و بهبود کیفیت زندگی همه ما در گرو همدلی و هم افزایی است و بخش تعاون در مقایسه با بخش های دیگر اقتصادی ، علاوه بر بهره وری و درآمد زایی می تواند امید آفرین و عامل اتحاد ملی مردم شریف و دیندار ایران باشد .

این مدیر جوان بخش تعاون در ادامه به ظرفیت های مردمی در رفع مشکلات مردم و بهبود فضای کسب و کار مردمی در بخش تعاون اشاره کرد و اظار داشت :این سایت به عنوان بازوی فعال و توانای تجارت الکترونیک می تواند سهم بسزایی در رونق کسب و کارد های خرد داشته باشد .

اپلیکیشن اندروید تعاونگر از طریق آدرس زیر قابل دریافت و نصب می باشد

https://tavongar.ir/about/

کلیه فروشندگان و مغازه داران در سراسر کشور می توانند با مراجعه با آدرس سایت تعاونگر و دریافت اپ اندروید تعاونگر از آدرس بالا ، محصولات خود را به سراسر کشور عرضه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.