آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز

پرویز حسینی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: لایه اول آسفالت قطعه چهارم یعنی آخرین قسمت این پروژه اجرا و نصب پایه‌های روشنایی آن نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت زیر پل و جدول‌کاری نیز انجام می‌شود، افزود: محدوده زیر پل‌ها به عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و کارهای زیباسازی از جمله نصب آب‌نما و نمادهای شهری در آن انجام خواهد شد.

حسینی بیان کرد: جدول‌گذاری و مرتب‌سازی این محدوده در حال انجام است و کارهای زیباسازی به تدریج اجرا می‌شود زیرا نمی‌توان در زمان اجرای عملیات، کارهای زیباسازی را انجام داد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در روزهای آینده و تا آخر هفته در صورتی که بارندگی رخ ندهد دو لاین نهایی این پروژه به بهره‌برداری برسند.

معاون فنی شهرداری اهواز در خصوص دلیل تاخیر در بهره‌برداری از این پروژه، گفت: مقرر بود بهره‌برداری نهایی این پروژه در دهه فجر انجام شود اما با توجه به اینکه در طول دی‌ماه با بارندگی و وقوع مه شدید مواجه بودیم در آن شرایط نمی‌شد کار کرد. بنابراین بهره‌برداری از پروژه به تاخیر افتاد. البته کمی هم به نوسانات بازار برخورده‌ایم.

 

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.