تحقق ۱۱۹ درصدی تعهد ایجاد اشتغال توسط اداره کل کار در خوزستان

اصغر رشنودی با اشاره به اینکه آمار اشتغال ایجاد شده استان در سامانه رصد ثبت شده است اظهارکرد: در بخش مشاغل روستایی و عشایری در این مدت ۴۲۴ فرصت شغلی ایجاد شد که ۱۷۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۷۴ میلیارد ریال در این بخش پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: با پرداخت کهزار و ۲۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به کهزار و ۷۴۴ طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی سه هزار و ۱۵۹ فرصت شغلی ایجاد شده است.

مراجعه سه هزار نفر به میزهای خدمت وزارت تعاون در سفر هیات دولت به خوزستان

وی همچنین در ادامه با اشاره به تشکیل میز ارتباط مردمی وزارت تعاون با حضور نماینده تام الاختیار وزیر و نمایندگان دستگاههای اجرایی این وزارتخانه در سفر هیات دولت به خوزستان بیان کرد: در جریان سفر سه روزه رییس‌جمهور و هیات همراه به استان خوزستان، بیش از سه هزار درخواست مردمی با موضوع مشکلات حوزه تعاون، کارورفاه اجتماعی به میز خدمت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه شده است.

رشنودی افزود: در طول سه روز استقرار میز خد به بیش از سه هزار درخواست و نامه مردمی رسیدگی و پاسخ داده شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به هدف استقرار این میز همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت، اظهار کرد: محل استقرار میزهای خدمت در شهر اهواز با هدف سهولت دسترسی شهروندان برای طرح مطالبات، انتقادات و پیشنهادات به مسئولان مربوطه برپا شد؛ در شهر اهواز حدود ۳۰ میز خدمت توسط این دستگاه‌ تشکیل شد.

رشنودی اضافه کرد: در میزهای خدمت که با عنوان طرح ملی خدمت میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر اهواز برپا شده بود، نمایندگان ویژه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف، با اختیار کامل برای ارتباط مستقیم مردمی به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر حضور داشتند.

وی دامه داد: درخواست های مردم در قالب یک بانک اطلاعاتی جمع آوری شده و با همکاری معاونت های بخش های مختلف وزارت متبوع و دستگاه های زیر مجموعه این وزارت خانه بررسی و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به خوزستان برپایی میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم در بخش های مختلف انجام گرفت.

رییس جمهور و هیات همراه ایشان روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه به خوزستان سفر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.