اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار عوارض آلایندگی به بخش اسماعیلیه اهواز

محمد خانچی با اشاره به انجام بازدید میدانی از روستاهای بخش اسماعلیه اهواز بیان‌کرد: این اعتبارات به منظور بهبود شرایط روستاهای این بخش است و مردم باید تغییرات و اقداماتی که در این منطقه انجام می شود را ببینند.

وی گفت: در بازدید از روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز موضوعات مختلفی مثل وضعیت خدمات رسانی در بخش‌های مختلف آب شرب، برق، گاز و شبکه ارتباطاتی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: برنامه زمان‌بندی برای انجام گازرسانی به روستاها و افزایش کیفیت آب شرب در این منطقه تعریف شده است.

خانچی تصریح‌کرد: در این منطقه در بحث پوشش شبکه ارتباطات، مشکلاتی وجود دارد که تا چند روز آینده طبق قولی که دستگاه مربوطه داده است اصلاح می‌شود.

لزوم همکاری شرکت های فعال بخش اسماعیلیه اهواز جهت بهسازی جاده دسترسی منطقه

خانچی افزود: جاده دسترسی این منطقه مشکلات زیادی دارد، این جاده در زمان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین از مسیرهای تردد زائران است و برای رفاه حال مردم باید هر چه زودتر بهسازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان یادآورشد: شرکت‌های تولیدی مثل شرکت توسعه نیشکر و نفت اروندان و یا مجموعه صنایع بزرگی که از این مسیر ترددی استفاده می کنند با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری داشته باشند تا این جاده مناسب سازی شود.

وی افزود: با مناسب سازی این جاده نه تنها ایمنی و سلامت کارکنان این شرکت ها تضمین می شود بلکه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خدمت مناسبی به مردم منطقه ارائه خواهند داد.

بخش اسماعیلیه اهواز از سال ۱۳۹۲ پس از تفکیک از بخش مرکزی به‌وجود آمد که مرکز این بخش روستای صفحه ۲ است.

این بخش دارای ۴۰ روستا است و صنایع بزرگی در اطراف این بخش فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.