دستگیری ۱۵ نفر اراذل و اوباش معروف خوزستان

سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی طرح دستگیری و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش را به مدت ۲ روز به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: این طرح به منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، سرقت به‌عنف و دستگیری اراذل و اوباش خطرناک استان اجرا شد، ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی ۱۳۷ نفر را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۱۵ اراذل و اوباش دارای پرونده‌های کیفری اعم از اسید پاشی، سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‍شمار دیگر را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در اجرای این طرح مقادیر زیادی مهمات جنگی، سلاح سرد و مواد مخدر کشف شد، عنوان داشت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

مجرمان هیچ نقطه امنی در خوزستان نخواهند داشت

همچنین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نیروهای پلیس با خود عهد و پیمان بستند تا رفع دغدغه‌های مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند و نیز مجرمان و سارقان هیچ نقطه‌ امنی در استان نخواهد داشت.

سردار صالحی در حاشیه بازدید از دستاوردهای فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار داشت : طرح مقابله با مجرمان حرفه ای و سارقان سابقه دار به خصوص سارقان مسلح، بعنف، سوداگران مرگ و همچنین قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز که زمینه ساز بستر ایجاد نا امنی در سطح استان است با جدیت در حال انجام هستند این طرحها به‌ صورت مداوم در سطح استان توسط فرماندهان شهرستان ها مجدانه پیگیری می شود.

وی افزود: در همین راستا امروز جلسه‌ در فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر برگزار شد و بر مقابله قاطعانه با مجرمان حرفه ای، سارقان مسلح و بعنف، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز تاکید شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر به همراه پلیس های تخصصی در برخورد با سارقان مسلح و مجرمان حرفه ای، سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و سایر سرقت ها کشفیات قابل توجهی داشتند.

سردار صالحی افزود : کارکنان پلیس با خود عهد و پیمان بستند در راستای برخورد با مجرمان تا رفع دغدغه‌های مردم خوب و عزیز و ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه این طرح‌ها را به صورت ضربتی و برق‌آسا ادامه دهند به گونه‌ای که هیچ نقطه‌ امنی برای مجرمان و سارقان در سطح استان باقی نمانده و آنها با رصد و کنترل مستمر شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شوند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.