مدیر خانه مطبوعات خوزستان خواستار شد؛ با فوریت و حساسیت قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب پیگیری شود

امید حلالی‌، در خصوص قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب در ایذه اظهار کرد: اکبر لیموچی سردبیر روزنامه توسعه جنوب و عضو اصلی خانه مطبوعات خوزستان بود و با توجه به این مساله خانه مطبوعات استان با حساسیت و نگرانی فراوان پیگیر موضوع قتل این همکار رسانه‌ای است.

وی افزود: تماس‌هایی با مسئولان انتظامی و قضایی استان گرفته شده و خواهان پیگیری هر چه سریع‌تر و با فوریت موضوع قتل هستیم.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: در این موضوع قتل نباید گمانه‌زنی و پیش‌داوری‌ها را جایگزین نتایج کارشناسی و حقیقت موضوع کرد و در این زمینه باید اجازه داد تا دستگاه‌های انتظامی و قضایی مساله را با حساسیت پیگیری کنند.

حلالی‌ با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه برای رسیدگی به مساله قتل سردبیر روزنامه توسعه جنوب بیان کرد: خانه مطبوعات خوزستان خواستار رسیدگی فوری به مساله قتل همکار رسانه‌ای و یکی از اعضای این تشکل صنفی است.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر جنایتکاران در این قتل به سزای اعمال‌شان برسند.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان خاطرنشان کرد: مرحوم اکبر لیموچی فردی پیگیر مسائل استان خوزستان و مردم استان بود. ایشان فردی بسیار خونگرم و مردمدار بود که در همه مراسم غم و شادی مردم حضوری فعال داشت. یکی از اصلی‌ترین مسایلی که مرحوم لیموچی مطالبه‌گر آن بود بحث مشکلات استان در زمینه جاده‌های استان و بهبود وضعیت جاده‌ها به ویژه در شهرهای شمالی استان بود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.