مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد: اتصال بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان

اصغر رشنودی با بیان اینکه طرح کالا برگ الکترونیکی همزمان در سراسر کشور آغاز شده است اظهارکرد: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) در مرحله نخست مشمول این طرح بوده و استفاده از مزایای آن کاملا اختیاری است.

وی افزود: افراد مشمول این طرح در صورت استفاده بیش از ۷۰ درصدی سبد اقلام طرح کالابرگ، مبلغ یارانه آنها ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان هدف از اجرای این طرح را کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مردم عنوان‌کرد و گفت: شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله مشمول این طرح هستند.

وی افزایش پایانه‌های فروشگاهی در سطح استان را از برنامه‌های این اداره کل عنوان‌کرد و افزود: برای سهولت دسترسی مردم به پایانه‌های فروش، تمام فروشگاه‌های متصل به این طرح در دهستان‌ها، حاشیه شهرها و عموم نقاط شهری استان تقسیم شده‌اند.

رشنودی با اشاره به ضرورت فراهم شدن زیرساخت مورد نیاز اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان گفت: این طرح از آنجایی که در آینده برای دهک‌های بعدی اجرا خواهد شد بنابراین باید در تمام بخش ها، زیرساخت لازم با هدف ایجاد رضایتمندی عمومی ایجاد شود.

بر اساس این گزارش، در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.