استاندار تاکید کرد: اهتمام جدی بانک‌های خوزستان جهت تحقق تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای سفر رئیس‌جمهور

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای هماهنگی مدیریت بانک‌های استان اظهار کرد: اجازه جولان انسان‌های ناسالم در سیستم بانکی را ندهید و از شکل‌گیری بستر و زمینه رشد این افراد جلوگیری کنید.

وی با تاکید بر حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی، پیدا کردن بازارهای هدف، ایجاد ثروت و تولید اشتغال افزود: از روند اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال بین اقشار مختلف به ویژه در سطح روستاها حمایت شود . چرا که این کار موجب سعادت اخروی ما و جلب رضایت این اقشار و تحکیم نظام می‌شود.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات و تسهیلات جلوی ایجاد تبعیض، رانت و شکل گیری روابط، بویژه روابط مبتنی بر همشهری‌گری و طایفه‌ای ایستادگی کنید.

استاندار خوزستان با یادآوری دستورات رئیس جمهور و خط مشی دولت در اولویت قرار دادن مسکن و اشتغال تاکید کرد: از مدیریت بانک‌ها انتظار داریم ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کرده و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیران بانکی حاضر در این نشست افزود: نسبت به تحقق تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای فاینانس، سرمایه‌گذاری و تامین مالی که در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به امضا رسیدند اهتمام جدی داشته باشید.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.