فراخوان شناسایی کودکان نیازمند در طرح فرشتگان زمینی

سیدحمید مجتبائی – زاگرس آنلاین

گروه بازرگانی پرویس در جهت تحقق اهداف انسانی و مسئولیت پذیری اجتماعی خود ، آغاز به کار طرح فرشتگان زمینی را اعلام کرد .

در طرح فرشتگان زمینی که به حمایت از کودکان نیازمند می پردازد ، بخشی از درآمد گروه بازرگانی پرویس به عنوان کمک هزینه تامین قرارداد بیمه عمر برای کودکان نیازمند در نظر گرفته شده است .

بخش مهمی از منابع مورد نیاز این طرح از طریق کمک های مردمی و داوطلبانه برای صدور بیمه نامه عمر جهت کودکان نیازمند در نظر گرفته شده است .

مدیر گروه بازرگانی پرویس اعلام نمود : همواره مسئولیت اجتماعی در کسب و کار این گروه بازرگانی مورد توجه بوده و در سالهای گذشته نیز با همت اعضا ، تعدادی از کودکان نیازمند تحت پوشش بیمه عمر قرار گرفته اند .

وی افزود : توجه به آینده کودکان نیازمند موضوع بسیار مهم و کلیدی است و در صورتی که کودکان نیازمند تحت پوشش های بیمه عمر قرار بگیرند می تواندد در زمان ورود به دوره جوانی از توان مناسب برای تشکیل خانواده برخوردار شوند .

این مدیر بخش خصوصی گفت : توانمند سازی کودکان نیازمند می تواند ظرفیت های اجتماعی این افراد را بطور فزاینده ای توسعه دهد . بطوری که در کمتر از ۲۵ سال آینده بخش بزرگی از جوانان جامعه از کیفیت بالاتر زندگی بهره خواهند برد.

ایجاد فرصت های جدید شغلی و زمینه سازی برای شکل گیری خانواده های نیرومند و با انگیزه در ۲۵ سال آینده از جمله نتایج طرح فرشتگان زمینی خواهد بود .

مدیر گروه بازرگانی پرویس از کلیه موسسات خیریه ای که کودکان زیر ۱۵ سال را تحت پوشش خود دارند دعوت می نماید تا جهت بهره مندی کودکان نیازمند تحت پوشش خود از مزایای طرح فرشتگان زمینی بهره مند گردند . جهت ارتباط با مجریان طرح فرشتگان زمینی با مراجعه به سایت omr247.ir از اطلاعات بیشتر و نحوه بهره مندی از مزایای طرح فرشتگان زمینی برای کودکان نیازمند آگاه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.